1 Mayıs 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? #Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu-Hassas Ciltler

   Bugün ki konuğum sevgili can yoldaşım Garnier markalı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu. Bahsedeceğim de "Hassas Ciltler" için olanı.
   Maalesef hiç Bioderma tecrübem olmadığı için bu ürünü tenzih ederek söylüyorum ki mükemmel.
   Kocaman bir şişede zaten. Ürün 400 ML lik. Hemen bitiverecek bir şey değil yani. Tabi ki makyaj yapma sıklığınız bitme süresini etkileyen en önemli faktör ama her gün bu ürünü kullanan biri olarak çok bereketli olduğunu söylesem yalan olmaz.
Nasıl Bir Ürün? #Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu-Hassas Ciltler
Nasıl Bir Ürün? #Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu-Hassas Ciltler

   Bu temizleme suyu Skin Naturels serisine mensup. Yapı olarak su gibi. Evet evet su gibi işte. Renksiz, kokusuz... Pembiş Bi kapağı olan ürünün şişesi şeffaf ki bence öyle de olmalı. Azalmasını kontrol altında tutmak lazım değil mi?
   Makyajımı bazen bu ürünle çıkartıp sonrasında güzelce yıkıyorum bir temizleme jel/köpük/krem/ vb bir ürünle ya da yıkadıktan sonra bu ürünü uyguluyorum. Havama göre değişiyor ama en çok makyajımı bu ürünle güzelce çıkarıp yıkamayı seviyorum galiba. daha derinlemesine bir temizlik gerçekleştirmişim gibi geliyor.
Nasıl Bir Ürün? #Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu-Hassas Ciltler
Nasıl Bir Ürün? #Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu-Hassas Ciltler

   Sanırım tonik olarak da uygulayanlar varmış bu ürünü ama ben alışkanlık işte mutlaka tonik ya da muadili bir ürün kullanıyorum sonrasında.
   Yüz, göz ve dudaklar için uygun olduğu söylense de kullanımı ben pek uygun bulmadım ya da bende pek uygun olmadı. Gözlerime uyguladığımda rahatsız etti, hafif bir yanma oldu. Dudaklarımda ise her ruja etkisi aynı olmadı. Tabi aynı etkililik gözler için de geçerli. Yani rimel ve rujların kalıntılarını çok iyi temizleyemiyor maalesef. Tenimde kızarıklık gibi bir iritasyonu filan da olmadı bu arada.
   Geride rahatsız edici bir hissiyat bırakmıyor uygulama sonrası. Yağlı hissiyatı da yok içeriği gereği. Temizliyor ve sonra yok oluyor sanki. :P
   Memnunum güzel filan dedim ama tek seferde tüm kiri arındırdığını da düşünmeyin. Makyajımın yoğunluğuna göre 2-3 kez geçiyorum aynı bölgelerden. Pamuğuma renk gelmeyene kadar devam ediyorum. Tabi ben fondöten kullanmayı seviyorum ya onun da etkisi büyük bu kullanım alışkanlığında.
   Ürünü almak için pamuk üzerine ters çeviriyorum klasik olarak. Aslında pompalı gibi de bir yapısı olsa işimizi daha da kolaylaştırırdı sanırım. Ne kadar da tembelleşip daha fazlasını istiyor değil mi insan? Delik ebatı uygun ölçülerde. Pamuğa azar azar geliyor, bir anda boca olan ürünlerden değil yani.
Nasıl Bir Ürün? #Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu-Hassas Ciltler
Nasıl Bir Ürün? #Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu-Hassas Ciltler

     Fiyat olarak da ebatına göre uygun. 18-20 TL gibi bir şeydi ama indirimlere sık sık dahil olan bir ürün kendisi. 10 TL ye kadar almışlığım var kendisini. Hem de her yer de mevcut. Gratis, Watsons, Rossmann, Cosmetica... Ve daha sayamayacağım bir çok yerde.
   Sözün özü canlar, şu an için daha iyisini bulana kadar en iyisi bu bence... :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder