2 Mayıs 2015 Cumartesi

Durma Kendin Yap #Toz Allık

   Selam Olsun!
Durma Kendin Yap #Toz Allık
Durma Kendin Yap #Toz Allık

   Bugün bir toz allık yaptım kendime iyisiyle kötüsüyle :) Videosunu merak ederseniz linkini kullanabilirsiniz.

Durma Kendin Yap #Toz Allık
Durma Kendin Yap #Toz Allık

               Malzeme Listesi;

  • 1 Yemek Kaşığı Buğday Nişastası
  • 1/2 Yemek Kaşığı Toz Kakao
  • 5-6 Damla Jojoba Yağı
  • 1/4 Yemek Kaşığı Gıda Boyası
   İlk olarak Toz ürünleri teker teker kabıma ekliyorum ve karıştırıyorum. En son olarak da yağımı ekleyip eze eze karıştırıyorum ve tabi ki boş bir kaba yerleştiriyorum. İsterseniz alkolle presleye bilirsiniz de. 
Durma Kendin Yap #Toz Allık
Durma Kendin Yap #Toz Allık

   İşte bu kadarcık. Güle güle kullanın...
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder