1 Mayıs 2015 Cuma

Renkli Bir Bahar Makyajı...

   Canlar...
Renkli Bir Bahar Makyajı...
Renkli Bir Bahar Makyajı...

   Ben bir makyaj yaptım. Biliyorum çok güzel filan değil ama ben sevdim işte. İnsanların neden bu kadar acımasız olduklarını da sormadan geçemeyeceğim. Ya benim hiç bir iddiam yok. Ben öğrenmeye çalışan ve kendimde meydana getirdiği değişimi görünce de daha da severek bu işe bağlanan biriyim. Süper yeteneklerim, Derin bilgilerim yok. Sadece makyaj yapmayı ve yaptıklarımı daha doğrusu yapabildiklerimi paylaşmayı seviyorum. Neyse saçma oldu bunları demem ama içimde feci kalmıştı :)
   Merak ederseniz videosuna linkinden ulaşabilirsiniz.
   Kullandığım ürünleri soracak olursanız hem videodan ulaşabilirsiniz hem de şöylece bir resim ekleyeyim size.
Renkli Bir Bahar Makyajı...
Renkli Bir Bahar Makyajı...

   Bahar temalı makyajımla karşınızdayım...

Renkli Bir Bahar Makyajı...
Renkli Bir Bahar Makyajı...
Renkli Bir Bahar Makyajı...
Renkli Bir Bahar Makyajı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder