4 Mayıs 2015 Pazartesi

Nasıl Bir Ürün? #Golden Rose Maxim Eyes Maskara

   Seviyorum Ulennnn...
   "Nasıl bir giriş bu ya" demeyin sakın. Seviyorum işte... Hem uygun fiyatlı hem de iyi performans sergileyen bu ürünüm Golden Rose markasına ait bir maskara. Maxim Eyes...

   Ben indirimlerde takip ediyorum zatı muhteremi ve ortalama 5-6 TL gibi bir fiyata edinebiliyorum. Ambalaj olarak dayanıklılığına söz yok ama 3-4 kullanım sonrası yazıları silinmeye başlıyor.
   Silikon Bir fırçası var ve benim neredeyse yok diyebileceğiniz kirpiklerimin varlığını hissettiren maskaralardan biri. Kat kat uygulanabiliyor. Belli bir hacim kazandırsa da asıl güzelliği uzatmasında bence. Ah Elifcan'cım iyi ki tanıştırdın, tavsiye ettin bu ürünü bizlere.
   Rengini de güzel veriyor. Siyah... Akma, kokma, dökülme gibi sıkıntılarla da karşılaşmadım ama bu maskaranın waterproof olmadığını da ilave etmem gerek. Suya karşı bir gücü yok. Hani ağlarsınız, suya girersiniz filan sürüpte... Yok yapmayın :)
   Yine de Makyaj temizleme suyuyla filan değil de çift fazlı ürünlerle daha kolay ve tam olarak temizleniyor. En azından kalintısız temizlemek için bu çift fazlı ürünler ideal.
   Kokusu yok bence. Çok burnuza yaklaştırdığınızda inceden bir şey var sanki ama rimal yahu bu, burnumun yakınında ne işi var.
   Fırça yapısına gelecek olursak Silikon orta uzunlukta kıllara sahip bir fırçası var. Gayet kullanışlı ve uygulaması kolay. Kıl uzunlukları da ideal, bulaştırma ihtimaliniz çok daha düşük.

   Sözün özü, fiyatı da çok uygun; bulursanız bir tane atın hemen çantaya. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder