21 Aralık 2014 Pazar

Oje Deseni - Pembe Gül

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bu acemi tırnak resimleri yapan insan sizlerle bir gül deseni paylalaşmak istiyor.Hadi bakalım başlayalım. Bu arada Videosunu izlemek isterseniz de buraya gelin lütfen.
   Öncelikle baz olarak Rimel London'ın Nail Nurse isimli ürününü kullanarak işe başladım. Hemen ardından Verita Trend diye bir markanın numarası artık okunmayan kemik rengi ojesini iki kat olarak tırnaklarıma uyguluyorum. Ve kurumasını bekliyorum. Evet böylece çalışmamız için zemini hazırlamış bulunmaktayız. Sıra geliyor gül kurusu renginde bir ojeyi uygulamaya. ben bu iş için Flormar'ın Ultra Lasting serisinden 14 numaralı ojeyi seçtim. Bu ojeyle zemin üzerinde istediğiniz yere mükemmel olmayan daireler çizdim ve tabiki içini de boyadım. Mükemmel olmayan diyorum özellikle çünkü açılmış gül yaprakları görüntüsü için dalgalı bir sınıra ihtiyacım var. Bunun ardından gül kurusu ojem kurumadan açık pembe tonlarında bir ojeyle oluşturduğum yuvarlaklar üzerine merkezde bir noktadan başlayarak ince çizgiler çekiyorum. Bu uygulamada Cecile 84 numaralı ojeyi kullanıyorum. Bunlar gülümün aydınlık görünen kısımları. Yani yapraklarımı belirginleştiriyorum. bu işlemde ince uçlu bir fırça tercih ediyorum. Tüm tırnaklarıma bu işlemi uyguladıktan sonra sıra geliyor yapraklara. Golden Rose Paris serisinden 207 numaralı yeşil ojesini kullanıyorum ve güllerden arda kalan boşluklara küçük mutlu yaprakçıklar yerleştiriyorum :) Bunun için de kesik uçlu bir fırça kullandım. Yine aynı seriden 252 numaralı açık yeşil rengi ve ince uçlu fırçam yardımıyla yapraklarımı gölgelendiriyorum. Üzerine de bir top coat geçtik mi tamamdır bu iş.
   Diğer yazımda görüşmek üzere arkadaşlar. XOXO
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder