17 Nisan 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? #Note Luminous Silk Mono Eyeshadow 07

Nasıl Bir Ürün? #Note Luminous Silk Mono Eyeshadow 07
Nasıl Bir Ürün? #Note Luminous Silk Mono Eyeshadow 07

   Merhabalar;
   Bugün çoooooooook severek kullandığım bir fardan bahsetmek istiyorum sizlere. Note Cosmetics ürünü Note Luminous Silk Mono Eyeshadow serisinin 07 numaralı rengi...
   Muhteşem... Renk olarak her yere uyum sağlayabilecek kapasitede bence. Ve hani "Kurtarıcı" diye bir kategori oluşturuyoruz ya son zamanlarda kendimizi işte tam da o sınıfa dahil edilebilecek bir ürün. Geç kalktım işe gitmem gerek, peki makyaj??? İşte tam da bu deli soruların ortasında kalmışken siz kırmızı peleriniyle bu far geliyor far rafından. Hemen tüm göz kapağıma uyguluyorum ve oldukça da güzel bir biçimde kuruluyor yerine. Tabi ki sadece böyle bir kullanım söz konusu değil ya da bu markanın ürünü olmasıyla da ilgili değil bu özelliği; tamamen rengiyle ilişkili.
   Ürünü mercek altına almaya başlayalım hemen. İlk olarak ambalajından başlayalım. Nihayetinde ilk karşılaştığımız yüzü ambalaj. Hem dış ambalajı hem de ürünün muhafaza edildiği iç-plastik ambalajı çok şık duruyor. Siyahın asaleti ne de olsa :) Sağlamlık konusunda da başarılı. kolay açılıp bir süre sonra kırılan bir kapağı yok mesela. Ama biraz büyük ambalajlanmış ürünler. Benim için çok büyük bir sorun teşkil etmiyor çünkü gün içinde makyajımı tazelerken far filan taşımam çok extra bir durum söz konusu olmadıkça. Ruj-kapatıcı-rimel... Benim olayım bu. :)

   Ürünü açtığımızda kocaman bir ayna var yani ürünün ebatıyla orantılı olarak... Tüm üst iç kapak aynayla kaplı. Hoş ben ne kadar büyük olsa da bu aynayı kullanmış biri de değilim ama...
   Gelelim rengine... Renk tarifinde ne kadar berbat olduğumu söylemiş miydin bilmiyorum. Buna rağmen rengi tanımlamaya çalışacağım -ki başarısız bir tanım olsada fotoğrafları bu durumu kurtarır diye düşünüyorum-. Tam olarak boz diyemem ama boza bakan bir kahverengi bence.
Nasıl Bir Ürün? #Note Luminous Silk Mono Eyeshadow 07
Nasıl Bir Ürün? #Note Luminous Silk Mono Eyeshadow 07
   Duruşunu da swatchlamasam olmazdı. Gerçi uygulama alanında göstersem daha iyi olabilirdi ama... Görüldüğü üzere içinde ışıltı barındıran bir far kendisi. 

   Gelelim yapısına... Toz far ama kremsi bir toz far. Aslında nasıl tarif etsem bilmiyorum kremsi de çok doğru olmadı lakin... Oldukça yumuşak ve kolay uygulanabilir bir özelliği de mevcut ve başarılı da bir pigmentasyonu var. Kolay dağıtılabilen bir ürün. Far bazıyla desteklenirse muhakkak ki ömrü uzuyor ama aksi durumda da uçup gitmesi çok kısa sürede de gerçekleşmiyor. Bende ki sorun şu ki her farda olduğu gibi bu da iş sonrası eve dönüşte aynadan kendimi seyrederken göz kapaklarımın üzerinde topaklanmalar oluşuyor.
   İçeriğinde E Vitamini olmasından dolayı nemlendirme etkisi ürünün vaatleri arasında ki bunu da karşıladığı kanaatindeyim. Ayrıca ürün paraben içermiyormuş ve dermotolojik olarak da test edilmiş.
   Peki fiyatı? Fiyatı 14-15 TL gibi ama indirimde yakalamanızda olası. Çoğu satış yerinde uzun olmayan periyotlarda indirimlere giriyor. Ben 7,5-8 TL gibi bir fiyata almıştım benimkini. 
   Sözün özü, şiddetle tavsiye edilir.
   Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder