25 Mart 2015 Çarşamba

Nasıl Bir Ürün? # Garnier Skin Natural Wrinkles Corrector 35+ Göz Kremi

   Merhabalar...
   Bugün de daha önceden günlük nemlendiricisini incelediğim Garnier ürününün göz kremini yatırıyorum masaya. Bu serinin yüz kremi yazım için tık tık.

   Bu ürün de kırışlık önleyici serinin bir ferdi. Göz altları  için bir nemledirici kendisi.

   Yapı olarak yoğun bir nemlendirici gibi görünse de emilimi oldukça kolay. Sürümünde, yayılmasında da hiç bir sıkıntı yok.

   Nemlendirmesi fena değil ama bunun da yüz kremi kadar olmasa da sinek ilacını andıran bir kokusu var.

   15 mllik bir ambalaja sahip olan ürünü tüpten çıkışının sağlandığı ucu da uygulamada bana oldukça pratiklik sağladı. Hoş bu tür ürünlerin hepsi de böyle zaten neredeyse.
   Sözün önü canlarım uygun fiyatlı bir ürün arıyorsanız ki oldukça uygundu 10-15 TL gibi bir fiyata sahipti kendisi.  Ama çok daha iyi ve uygun ürünlerinde piyasada varlığını kabul edince bir daha alacağımı hiç ama hiç zannetmiyorum canlar.
 

2 yorum:

  1. Çok daha iyı uygun ürün nedir

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel aydınlatıyor. Arıyorum ama bulamadım sen nereden ve ne zaman aldın? Bilgi verirsen sevinirim.

    YanıtlaSil