14 Mart 2015 Cumartesi

Nasıl Bir Ürün? # NK Harder Nails / Nail Strengthener

   Merhaba Canlar;
   Bugün sizlere bayılarak kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Başlıktan da anladığınız üzere NK markasının base coat olarak kullanılan bir ürünü bu: Harder Nails / Nail Strengthener... Türkçe dile getirecek olursak tırnak sertleştirici ve güçlendirici ürünü...
   Klasik bir oje şişesinde ambalajlanmış. USA üretimi olan bu ürün uygulaması kolay bir aplikatöre sahip. Biraz fazla ürün alıyor fırçasına ama üzerinden gelinemeyecek bir problem teşkil etmiyor bu.
  Benim tırnaklarım özellikle son zamanlarda yoğun bir zayıflama sürecinin içindeler. Zayıfladığı yetmezmiş gibi bir de uç kısımları katmanlara ayrılıyor ve maalesef sürekli kısa tırnak kullanmak zorunda kalıyorum. 3,25 TL gibi bir fiyata aldığım bu ürünü "Eee hadi bir de bunu deneyeyim" diye umutsuz ve çaresiz bir cümle sarfederek kullanmaya başladım. Ve farkettim ki hayatımın en güzel tırnak ürünü olarak bunu gösterebilirim artık.
   İnanılmaz bir mukavemet kazandırdı benim tırnaklarıma. Katmanlara ayrılan ve her fırsatta kırılan tırnaklarım daha dayanıklı artık uzatabiliyorum. Tabi ki vitaminsizlik olduğunu düşündüğüm nedenden ötürü var olan bir güçsüzlük hala var. Bu nedenle bunu sürmeden pek dolanmıyorum.
   Tüm bu faydasına rağmen maalesef tedavi etme gibi bir özelliği yok. Sürmediğim an kırılmalar ve katmanlar kendini gösteriveriyor hemen.
   Oje dayanımına da etkisiolduğu inkar edilemez ama top coat kullanılmadan bu etki saatlerleifade edilebilir ancak.
   Sözün özü; güçsüz tırnaklara güç kazandırmaksa amacınız mutlaka alıp deneyin derim. Bitsin ebn yine koşa koşa gider alırım canlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder