25 Aralık 2014 Perşembe

Toplu Alışveriş - Kozmetik 4

   Merhabalar;
   Toplu alışveriş kozmetik ayağının son halkasına gelmiş bulunmaktayız. Bu bölüm biraz kısa oldu ama başlayalım bakalım.
   İzlemek isteyenler buraya...

   Rapsodi'den bir bronzer bir de allık aldım. 08 numaralı bronzer çok parıltılı, 51 numaralı şeftali allık da parıltılara sahip. İkisinin de pigmentasyonu güzel. Bronzer 7,5 TL, Allık da 7 TL'ye alındılar.
   Birde Catherine Arley allık aldım. Dynamic Blusher serisi 3 numara... 5 TL'ye alınan bu allığı da toz toz olmasına karşın beğendim renk vermesini.
   Sırada da aldığım kalemler var. Rival de Loop'tan 10-Natural asansörlü dudak kalemi. 5 TL gibiydi herhalde fiyatı. Bir diğeri Catherine Arley 11 numaralı tatlı bir pembe dudak kalemi... Bu da 2 TL idi. Ve yine Catherine Arley 16 numaralı dudak kalemi. Yine 2  TL...
   Gelelim göz kalemlerine... Golden Rose Glitter Eye Pencil 102 numarası sepetime girivermiş. Bu bir altın rengi. Ve yine aynı serinin 103 numaralı yeşili de yanlız bırakmadı beni sağolsun. Fiyatları 2,75'er TL idi.
   Son olarak da Glitter Eye Shadow'larından 406 numaralı altın rengini aldım. 4,25 TL'ye aldığım bu kalemi çok beğendim. Günlük kullanımda dahi abartı, parıl parıl parlamayan çok güzel bir kalem.
   Heee bir de Bursa'ya gidince 2 tane de kolye aldım. 5'er TL'ye aldım kolyelere hem ben hem eşim bayıldık.

   Eee ne diyelim? Hepsini güle güle kullanayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder