31 Aralık 2014 Çarşamba

Toplu Alışveriş - Saç Bakımı ve Aksesuarları 2

   Selam Canlar;
   Mevzumu saç anlatmaya devam. İzlemek istiyorum diyorsanız da tık tık.

   Dediler ki Defne sabunu çok iyi geliyormuş saç çıkmasına. Rossmann'da dolanırken baktım sabunlar. Al dedim ya kendi kendime zaten kaç lira :) Marka Dalan, fiyat 2-3 TL civarı. Baktım gördüm bir de zeytinyağı sabunu var, ondan da alayım dedim. Marka yine Dalan, fiyat yine o civarlarda. Defne sabununu saçlarıma zeytinyağlısını vücuduma kullanıyorum.
   Saç için olmayan ama bu ürünlerin arasına karışan duş jelimi de söylemden geçmeyeyim. Şeker gibi bir kokusu olan Hobby Böğürtlen Çiçeği Vücut şampuanı... 3-4 TL de fiyatıydı.
   3 adet saç fırçası aldım. 2si fön fırçalarından. Biri Eklips markalı ve Gratis'ten alınan bir fırça ve 3,45 TL fiyatı. Diğer fön fırçam ise milyoncukçudan alınan 7,5 TL fiyatıyla Parsan markalı tam isteğim gibi büyük çaplısı. Diğer fırçam da ahşap saplı olanlardan. bu da 7 TL civarındaydı. Çarşı da dolanırken gözüme çarpıp almıştım.
   Yine milyoncukçutan biri metal diğeri plastik saplı 2 adet krepe tarağı aldım. Fiyatları 1-2 TL civarıydı. Neden olduğunu bilmeksizin bir de yine o civarda fiyatı olan perma tarağı almışım. Yİne aynı yerden biri lacivert biri siyah olmak üzere iki paket çengelli saç tokalarından aldım. siyah olanın paketi 10lu, diğerinin ki 4lü idi. fiyatları yine 1-2 TL civarıydı.
   İki tane de şu telli saç bantlarından aldım.Biri çiçekli biri leopar desenli. 2,5 TL fiyatları.
   Şirin şirin taçlar aldım 2-3,5 TL arası fiyatları. Ve de güzel güzel tokalar. Bunları nasıl anlatsam bilemediğim için fotoğraflarıyla idare edeceksiniz.
   Yarın görüşürüz canlarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder