13 Şubat 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # Rival de Loop Natural Touch Concealer-01

   Merhaba Canlar;

   Bugün ki ele aldığım ürün  Rival de Loop markasının Natural Touch Concealer'ı. Bende ki ürünün numarası 01. "Sende 01'in ne işi var demeyin sakın". Ben de dedim satış danışmanına ama bunun daha iyi olacağını söyledi. Ben de inanıp aldım. He kötü mi? Değil ama bir tık daha koyu olsa benim için daha iyi olurdu ya neyse. Tabi bu rengin şöyle bir avantajı var ki aydınlatıcı görevi üstleniyor benim için kimi zaman.

   Öncelikle şunu demeliyim ki eğer "Göz altlarım çok sorunlu ve ben onları kapatadan adım atmam" cümlesi size aitse zahmet etmeyin devamını okumaya, almayın. Çok büyük gözaltı problemim olmasa da temiz de değilim bu konuda ve kapatmıyor arkadaşlar benimkileri. Tabi ki daha bakılabilir oluyorum temiz haliyle kıyaslayınca ama kapatıcının altından gizli gizli öylece bana bakan morluklarımı yakalıyorum aynaya bakınca.
   Ama şu da var ki günlük kullanım için, özellikle yorulan gözaltları içinde birebir. Çok hafif bir yapısı var, ağırlık yapmıyor, güzel sabitleniyor ve her kapatıcının kırışıklıklarıma hücum edip kümeleşmesinin en az halini bu kapatıcı da gördüm. İnce yapısı gereği olsa gerek kırışıklıklara dolma problemi de azalıyor.
   Kalıcılık konusuna da gelirsek tüm günü tazelemeden atlatamazsınız elbet. Yaklaşık 2-3 saat kadar idare eder durumda.
   Uygulaması da pratik. Ucunda ki sünger aplikatörünü seviyorum.

   Lafın özü şu ki -kendimi yineler gibi olsam da- probli gözaltlarınız varsa ve siz bunu çok problem ediyorsanız kaçının ama ben bitirince ürünümü gider yenisini alırım arkadaş. Kapatayım derken ağırlaşan gözaltlarından kaçınmak istediğimde bir numaralı yardımcım o benim. Hem fiyatı da uygun. İndirimsiz 6-7 TL gibi bir şey olması lazım. Bence çekmecelere bir tane gerek bu üründen.
   Sevgiler...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder