27 Aralık 2014 Cumartesi

Toplu Alışveriş - Tırnak ve Bakımı 1

   Selam Arkadaşlar;
   Bu yazımda da toplu alışverişimin tırnakla ilgili olan ürünlerinin ilk bölümünü paylaşacağım sizlerle. Hemen başlayalım. İsterseniz de buradan izleyebilirsiniz.

   İlk olarak aldığım tırnak eti kesme aletlerinden bahsetmek istiyorum. Ben tırnak etlerimi nemlendirip yumuşattıktan sonra bu tarz ürünlerle temizliyorum. Elimdekilerde körelmeler gözlemlediğim için dedim ki yenisini alayım. Aaa bir de baktım Gratis'te bu aletler -ki renkleri filan da çok tatlıydı ve kaliteli görünüyorlardı- indirimdeler. Hemen aldım tabi, kaçırır mıyım? 1,5 TL'ye alma gafletinde bulunduğum bu ürünü almayın kesinlikle. Bilmiyorum belki de benim aldığım serinin tolerans dahilindeki arızalı olanıydı -çok şanslı olduğumdan ilk bu ihtimali düşündüm- ama yok bir daha ne alırım ne de denerim bu ürünü. Paramparça etti etlerimi. Görüntü kirliliğinin yanı sıra acı dolu anlar bahşetti bana. Kullandığımda da Bursa'ya gitmiştim, körelmiş dediklerimi bile iple aradım ama... Hemen çıktım dışarı, ilk girdiğim marketten 1 TL'ye aldım bir tane. Lionesse imiş markası. Neymiş daha kötü, kalitesiz görünüyormuş; neymiş daha ucuzmuş... Boşversenizya fıstık gibi gördü işimi.
   Eee bir tırnak alışverişi asetonsuz olmaz değil mi? Bende bu sefer yanılmıyorsam Migros'tan hanımelili Parmex aseton aldım. Ya 3,5 ya da 4,5 TL idi fiyatı.
   Yine bir indirim zamanı ve yine bir Gratis mağazası... Bu sefer Kalyon'nun 5,9 TL'ye düşen bir adet Tırnak Eti Temizleyici ve bir adet de Tırnak Eti Peeling'i almış bulunmaktayım. Kalyon ürünlerinden denemedim daha önce. ve en çok bunlar için heyecanlıyım sanırım.
   Kimden duymuştum hatırlamıyorum ama bir Youtuber'ın bahsi üzerine NK ürünlerini kullanma, deneme isteği doğdu içimde. Bunlarda herhalde indirimdendi ve herhalde 3,90 TL idi. İlki Tırnak Sertleştirici, diğeri "Garlic Treatment", bir diğeri "Smooter Nail" ve sonuncusu da "Longer Nails".
   Bugünlük bu kadar. Hadi yarın görüşürüz o zaman. Mucksss
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder