20 Aralık 2014 Cumartesi

Çoooook Geç Kalmış Bir Alışveriş...

   Üzerinden çok zaman geçmiş olsa da şu alışverişi paylaşayım dedim. Peki ne zaman yaptım bu alışverişi? Biraz 29 Ekim indirimi biraz da Gratisin süper indirimi... kısacası geç kalmış bir indirim alışverişi sizlerle arkadaşlar.
   İzlemek isterseniz buraya gelin lütfen.

   İlk olarak bir istisnayla başlayayım bu alışverişimi anlatmaya. Bir adet Elidor'un wax'ı var. Ve bir diğer istisnam da İnci'nin makyaj temizleme disklerinden. Wax'ın fiyatını tam hatırlayamasam da 8-10 TL gibi anımsıyorum. İnci ise 1,45 TL gibi bir fiyatı vardı. Ve A101'den alınan Gliss Elixir...Çok işlem görmüş ve yıpranmış saçlar içinmiş. Ne kadar işe yarar bilemem ama inanılmaz derecede güzel görünüyor. Çok ışıltılı bir yapısı var. Umarım göründüğü kadar kullanışlı da olur. Bunun fiyatı da 10,90 TL idi.
   Ve son istisnam ise yine A101'den edindiğim bir oje: Gabrini 312 numaralı turuncu ojesi. 1,25 TL.

   Ve sıra geldi Rossmann'a. Çok fazla değil ama... Wellness & Beauty'nin deneme boyunda bir duş jeli. Çok güzel bir kokusu var ve çok şirin bir ambalajı. 3 TL gibi de bir fiyatı vardı. 
Eee gitmişken de ojelere bakmasam olmazdı tabi sanki çok kullanabiliyormuşum gibi. Biri Golden Rose Rich Color serisinden 29 numaralı bordo bir ojesi. Ben bu seriyi zaten çok severek kullanıyorum. Tek fırça darbesiyle baş parmak harici tüm parmaklara oje uygulaması yapılabiliyor. Renk vermesi derseniz o da oldukça iyi. Fiyatı da 3,25 TL idi. Diğer ojem ise Flormardan... 387 numaralı "Vintage Gold" isimli ojesi. Fiyat da 2,25 TL. Uzun zamandır gold bir oje arıyordum , bulmuşken alayım dedim ama tam istediğim gibi değildi. Eee ama güzel de görünmüyor değil yani. 
    Vee rujlara taktığım şu günlerde alınmazsa olmaz olarak 2 adet de ruj almış bulunmaktayım. Rival De Loop markasına ait ikisi de. İlki 61 numaralı çok güzel ve aradığım renklerden biri olan kırmızı bir ruj. Diğeri ise 50 numaralı bir pembe...

   Sırada ki durağımız Watsons... İlk olarak bir Tırnak parlatıcısı? buffer? ya da her ne deniliyorsa... Lionesse markasına ait. yanılmıyor isem bunda bir indirim söz konusu değildi ve fiyatı da 2,90 TL.
   Herkesin beğendiği ve çoğu videoda adı geçen Rimel London Stay Matte pudrası... 01 Transparen trengi... %40 indirimi de bulunca hemen yapıştım. Aslında bir de renkli olanını almıştım ama... Ahhh ah neden bıraktım ki... Neyse başka indirime artık. 9,6 TL gibi bir fiyata geldi bana. Loreal'in İnfalible pudrası... 225 Beige rengi. Fiyat olarak 50,99 TL üzerinden %50 indirim vardı.
   En çok istediğin fondöten ne deseydiniz kesinlikle cevap Loreal True Match olurdu fakat fiyatı bence bir drugstore markasına göre yüksek olduğu için hep ertelemiştim. Oysa şimdi sadece "Neden?" diye bağırmak geliyor içimden kendime. Nihayet aldım bu güzeller güzelini ve başka fondöten kullanmak gelmiyor içimden aldığımdan bu yana. Bendeki renk "Beige Dore/Golden Beige". 54 TL üzerinden %50 indirimle edinmiş oldum True Match'i. Sonra da dayanamadım ve True Match concealer aldım. 4 Beige rengim. Bunu da 32 TL üzerinden %50nin dışında bir indirimi daha vardı ve 10-11 TL gibi bir fiyata gelmiş oldu. Oleyyyy :)
   Daha öncede elime kalıp kasaya yöneldiğim fakat indirime bu ürünlerin dahil olmadığını öğrenince bıraktığım Apocalips rujlardan bu indirimde yakaladım 2 tanesini. Biri 402 numara ve "Across The Universe" isimli güzel bir koyu kırmızısı iken diğeri 401 numaralı "Aurora"sı. Bu da güzel bir pembe-gül kurusu rengi. Bunlar da her biri 16 TL üzerinden %40 indirimle aldığım güzeller. Güzel demişken güzeller de kokuları sanki... Bakalım kullanalım da öyle yorum yapalım.

   Gelelim alışverişin Gratis boyutuna. Ah ben neler alırdım da 1. gün akşamı gidince standların durumu içler acısıydı. O durumda elime geleni aldım ama gönlümden geçenler bir başka indirime kaldılar. Neyse... Malumunuz ki Gratis'te %46'lık bir indirim vardı. Ve aşağıda yazacağım fiyatlar üzerinden bu indirim uygulandı. Demem o ki yazdığım fiyatlar indirimsiz fiyatlardır
   Canım Pantanne'imden şampuan almadan olmaz dedim ve Pro-Vitamine serisinden Renk koruyucu ve parlaklık vaadeden, keratin koruma sistemi, boyalı ve matlaşmış saçlar için olan şampuanını aldım. 600 ml lik şampuan 11,95 TL idi. Eee tabi bir de saç kremi aldım 11,95 TL'ye Pantanne'den.
   Cettua'dan T ve U bantlarından aldım bir paket. Bu altılı paket bana 4,95 TL'ye gelmiş oldu.
   Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı BB Kreminden aldım. Bunlar da 14,90 TL idi. Yine Essence'den "Stay All Day" pudrasını attım sepete o alaşağı olmuş standın içinden bana göz kırpınca. 13 TL fiyatı olan pudramın rengi 30 matt sand. Color and Go serisinden 132 Break Through isimli mor bir ojesini aldım 2,95 TL'den.
   Benri Koyu Renk Ojeler için olan asetonundan aldım görünce hemen. O kadar duydum ki methini bir deneyeyim dedim. 2,75 TL fiyatıydı.
   Valentina Primer da aldım bir tane. Aslında elimde de vardı ama indirim çılgınlığı işte. Fiyatı 5,90 TL'ydi.
   Bir baktım ki Kalyonun oje kurutucusu varmış. Hiç sorgulamadan attım sepetime. Atmaz olaydım. 2/3'ü ya dökülmüş ya da kullanılmış. Yani neymiş her bulduğuna atlamayacakmışsın. Ama oldu artık. 7,9 TL de fiyatı.
   Wet and Wild standı da yok denecek kadar talan edilmişti. Bulduğumu aldım yine. Peki neler bunlar? İlk olarak bir dudak kalemi. E717 Berry Red renginde ki kalemim 5,5 TL idi. Sırada eyeliner diye aldığım ama dipliner çıkan bir ürünüm var. Fiyatı 13,5 TL. 12,90 TL fiyata sahip olan Balm Stain'lerden E128 Pinky Promise da aldım. Ruj da aldım tabi 2 tane. Biri kötü kokan Silk Finish serisinden E511B  Mauve Pink rengi ve fiyatı 6,5 TL. Mega last serisinden E900B Pink Suga. Bu da 9,75 TL idi.
   Mat oje diye dolanırken de Flormar'ı gördüm bir kenarda. M11 Pure Purple isimli oje bana 3,95 TL'ye gelmiş oldu.
   Ruj ara ara... Maybelline'den buldum bir tane. 210 That's Mauvie isimli rujum 11,90 TL idi.
   Veee... İşte alışverişin sonuna geldik. Şöyle bir bakınca harcamışım aslında bir miktar. :) Eee hadi bakalım görüşürüz bir sonraki yazımızda. Öptüm şekerler...
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder