22 Aralık 2014 Pazartesi

Toplu Alışveriş-Kozmetik 1

   Merhaba Canlar;
   Ah bu alışveriş çılgınlığı :) Uzun ama gerçekten uzun zamandır biriktirdim aldıklarımı. Eee tabi amaç bu kadar biriktirmek değildi de video çek uygun zaman gelsin bekle araştır geliştir derken biriktirme süresi uzadıkça uzadı. Ama nihayet karşınızda 4-5 aylık belki bazıları daha uzun zamandır alınan cicilerimin ilk bölümü. Bu serinin adı "Toplu Alışveriş" olsun. Ama hepsini birden yazsam, göstersem çok uzun olur diye bölümlere ayırdım. Ve bu bölüm de genelde renkli kozmetik var. Hatta Renkli Kozmetik-1 diyelim. İzlemek isteyeniniz varsa da linkim. Hadi başlayalım bakalım.

   İlk olarak bir deodorantla başlamak  istedim. Crystal markalı bir ürün. Oldukça ilginç, alışılmışın dışında bence. Buz-taş gibi bir yapısı var. Her kullanımdan önce ıslatarak uygulanıyormuş. Eşim benden önce davrandı ve o kullanmaya başladı. Oldukça memnun ama ben de bir o kadar merak ediyorum. 5 TL gibi bir fiyatı vardı yanılmıyorsam. Gratislerde bulabilirsiniz bu ürünü.
   Baktım Gratis'te dolaşırken hem indirim var hemde Benri Makyaj Temizleme Pamukları'ndan. Kaçırır mıyım? Hemen kaptım 1,95 TL'ye bir tane. Başka bir gidişimde de Benri Makyaj Temizleme Çubuklarından aldım. Bunlar da 1,95 TL idi.
   İndirimde yakalamak için fırsat kolladığım bir ürünü de görünce yapıştım hemen. Yanılmıyorsam Kurban Bayramı indirimiydi aldığım dönem. Garnier "Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu"... E almışken denedim de ama abartmadan, fikir edinmek amaçlı sadece :) Göz makyajında çok başarılı olmamakla birlikte cilt için beğendiğim bir ürün oldu kendisi. 9,5 TL gibi de güzel bir fiyata almıştım Gratis'ten hemde.
   Bir adet Valentina markalı yüz primerı aldım 6 TL'ye Gratis'ten.
   Rossmann'dan da Rival de Loop CC Krem aldım. Bunun fiyatı da 7 TL gibi birşeydi yanılmıyorsam. Ve bir de Rival de Loop Young markasının Stay Long fondötenini aldım. 8-9 TL gibi bir fiyatı vardı. Rengim 03 Golden. Ucunda minik bir fırçası olan ve tüpten fondöten çıkışının bu fırçanın ortasından gerçekleştiği farklı tasarımı olan bir ürün.
   Yine Gratisten alınan 2 ürün var sırada. İlki Garnier BB Krem Miracle Skin Perfection light rengi. 2.si de aynı serinin BB göz altı kapatıcısı. Biliyorum çok seveni var ama biz ilk karşılaştığımızda pek iyi anlaşamadık. Bakalım ilişkimizin devamı nasıl olacak. İkisini yine bir indirimden 20 TL gibi bir fiyata almıştım.
   Göz bazı ihtiyacımı da Rival de Loop Young dan karşılamış bulunmaktayım. 7 TL gibi bir fiyatı olan bu ürün fena değil sanki ama kullandıkça paylaşacağım sizlerle. Yine Rival de Loop'tan bir ürün... Natural Touch Concealer'ı aldım 5 TL gibi bir fiyat karşılığında. Bende ki 01 numaralı renk.
   Bugünlük bu kadar diyelim. Bir sonraki yazımda devamını bulacaksınız. Öpüldünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder