23 Aralık 2014 Salı

Toplu Alışveriş - Kozmetik 2

   Merhaba Arkadaşlar;
   Kozmetik alışverişimin 2. yazısıyla karşınızdayım. İzlemek için tık.
   Bakalım neler var bugün listemiz de.

   3 adet maskara ile başlayalım. İlki Golden Rose Maxim Eyes maskarası. 7,5 TL gibi bir fiyatı vardı. Golden Rose internet sitasinden yaptığım bir alışverişte edindim bu maskarayı. Diğeri Pastel'in Big N Black maskarası bunu da Gratis'ten 9-10 TL gibi bir meblağa almıştım. Ve sonuncu maskaram ve biricik aşkım Essence'in Get Big Lashes'ı. Buna da 9,25 TL'ye Gratisten ulaşmıştım.
   Ve görür görmez rengine yandığım Dirty Works kirpik kıvırıcısı... Fiyatı 7,5 TL.
   Watsons'dan da uzun zamandır denemek istediğim mentollü bir lip balm aldım. Watsons'ın kendi ürünü olan ve spf 15 içeren nemlendiriciyi 3,5 TL'ye almış bulunmaktayım.
   Bir A101 alışverişinde bir de baktım Golden Rose ürünleri. Çok alternatif yoktu ama Perfect Shine Lipstick'lerinden 240 numaralı ruj benim oldu. 7 TL gibi bir fiyata sahipti.
   Migros Gezmemde de ihtiyacım olan cımbızı hemde mor olanını görünce aldım gitti. Bunun fiyatını hiç hatırlamıyorum ama Fe markasına ait.
   NYC'den de bir ruj denemek istedim ve hemen Watsons'a. Expert Last Lip Color serisi 432 Red Rapture isimli ruju 6 TL'den aldım gitti. Evet fiyatı uygun ama inanılmaz renk veriyor.
   Yine bir indirim zamanı Wet n Wild Silk Finish Lipstick'lerinden E525D-Retro Pink ve E519A-Hot Red İsimli kötü kokan ama iyi renk veren ve fiyatı da 3,75 TL'ye gelen rujlarını da koleksiyonuma ekledim.
   Golden Rose online alışverişinde 4 Adet Velvet Matte Serisinden 11, 19, 20, 22 numaralı rujları aldım. Çoook ama çok güzeller. Fiyatı da indirimde 9,7 TL idi.
   Koklamadan almamam gerektiğini bana çok iyi kanıtlayan Rival de Loop Vollume Lip Glossları. 3 TL gibi küçücük bir para ödenmiş olsa da değmezmiş. Bendekiler 01 ve 07 numaralar.
   Bugünlük de bu kadar canlar. Hadi yarın görüşürüz. Muck...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder