27 Mart 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # Maange 10'lu Fırça Seti

   Merhaba Şekerler;
   Bugün Aliexpress sitesinden aldığım bir ürün paketini takdim ediyorum size.

   Bu paket 5'i yüz, 5'i göz fırçasından oluşan 10'lu bir fırça seti efendim. Aldığım dükkanın linkini de bırakıyorum buraya. Fiyatı da $9,41 idi.
   Öncelikle şunu söylemeliyim ki yüz ve göz fırçaları şekil olarak birbirirnin aynı olan çiftlerden oluşuyor.
   Konik olan fırçayı genelde göz altıma uygulama yaparken kullanıyorum. Pudra sabitlemek için biraz sert ama kapatıcı da başarılı. Küçük olanı da göz pınarlarımı aydınlatırken ve farları dağıtırken tercih ediyorum.
   Flat olan bu fırçanın kıl boyları biraz daha kısa olsa daha iyi olurdu ama bu durumda da fondöten uygulamasında kullanıyorum. Küçük olan da yine kapatıcılar için uygun.
   Açılı flat fırçayı genelde kontür ve gölgelendirme işlemlerinde elime alıyorum. Göz için olanını çok nadir kullanıyorum.

   Bu iki yüz fırçasını da allık uygulamarında elimden düşürmeden kullanıyorum. Küçük olanları da en çok kullandığım göz fırçaları kaş altı aydınlatma da bu fırçaları severek tercih ediyorum.
   Aldığımdan beri ki oldukça fazla yıkamışımdır, kıl dökmesi yapmadı bir tanesi dışıda. Şöyle bir problemle karşılaştım ki o da fırça tahta-metal bağlantı yerinden ayrıldı. Tabi bende de bir silikon tabancası vardı ve hemen yapıştırdım sıkıntı çekmeden. Kıl dökmesi yapan da yüz için olan konik fırça idi. onun da arka kısmından çıkartıp 502 döktüm kıl köklerine ve sorun halloldu.

   Yüz fırçalarını göz fırçalarına kıyasla daha kullanışlı buldum. 5'i de sürekli elimin altında ve çok sık kullanıyorum. Küçükler de ise yeterince küçük olmadıklarından daha kaba işler yaparken kullanıyorum.

   10'unun da kıl yoğunluğu oldukça fazla. Ve yumuşaklıkları da güzel.
   Kısacası canlar ben çok memnunum ve tavsiye ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder