29 Aralık 2014 Pazartesi

Bakır Makyaj

   Sevgili Arkadaşlar;
   Bugün de bir makyaj çalışmasını sizlerle paylaşmak istedim. İzlemek isterseniz de buraya buyurun lütfen.
   Bakır tonlarında yaptığım makyajın aşamaları şöyleydi.


   Ten makyajımın nasıl yapıldığını linkinden okuyup, linkinden de izleyip öğrenebilirsiniz.
   Gözlerime baz olarak Maybelline Color Tattoo 65-Pink Gold isimli krem farı uyguladım. Sonrasında sıcak, orta tonlu bir kahverengi rengi göz kapağımın katlanma bölgesine kadar olan kısmına yayıyorum. NYC Chic Color serisinden 651 Riverside Rose isimli allığını geçiş rengi olarak kullanıyorum ve karıştırma fırçama alarak kahverenginin sert kenarlarını yumuşatarak katlanma bölgeme geniş olarak sürüyorum ve bol bol karıştırıyorum. daha koyu bir şeftali rengi allığı yine katlanma bölgesine daha dar olarak uyguluyorum ve gözlerimin dış köşelerinede bu rengi kullanıyorum.
   Koyu bir kahverengi alıyorum ve gözlerimin dış köşelerine ve çok hafif katlanma bölgesine sürüyorum. Bu bölgede bir "V" oluşturuyorum yani. Valentina markalı 5 numaralı bakır toz farını gözkapaklarıma uyguluyorum. Ve keskin kenarları çok hafif dağıtıp yumuşatıyorum. İnce bir fırçaya siyah renk alıyorum ve dış köşelerine pıt pıt vurarak uyguluyorum ve daha fazla bir derinlik kazandırıyorum. Karıştırma fırçamla yine bir karıştırma işlemi gerçekleştiriyorum.
   Kemik renkli bir farla kaşaltlarımın dış kıvrımını aydınlatıyorum. Ve aynı rengi göz pınarlarıma da sürüyorum.
   Alt kirpik diplerime ise koyu kahverengi rengini uyguluyorum. Ve karıştırma fırçasıyla yine bir operasyon.
   Açılı bir eyeliner fırçasıyla gel eyelinerımı uyguluyorum.küçük bir kuyruk da ekliyorum makyajıma.
   Şeftali Allığımı bu sefer olması gereken yere yanaklarıma ve bu rengin daha açık ve parlak olanını da elmacık kemiklerimin üstüne uyguluyorum. Eee tabi biraz burun üstüme, biraz alnıma, dudak üstüme ve çok hafif çeneme. Bu arada aydınlatıcımı ince bir yelpaze fırçayla uygulamaya da bayılıyorum.
   Temiz bir pudra fırçası alıyorum ve allık-aydınlatıcı-bronzer-pudra 4lüsünü kaynaştırıyorum.
   Toz ürünlerle işim bitince kirpiklerimi kıvırıyorum ve üst kirpik diplerimi Avon'un siyah bir göz kalemiyle dolduruyorum. Alt kirpik diplerime Emily'nin 103 numaralı kahverengi göz kalemini uygulayıp sünger bir fırçayla dağıtıyorum ve Maybelline Volume Express siyah maskarasını kirpiklerime uyguluyorum.
   Gelelim dudaklara... Rival de Loop 10 Natural isimli dudak kalemini üzerine Wet n Wild Pink Suga' rujunu kullanıyorum. Evet bu ruj biraz farklı ama...
   Veee bu kadar. Yarın görüşürüz canlar. XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder