30 Aralık 2014 Salı

Toplu Alışveriş - Saç Bakımı ve Aksesuarları 1

   Selam Arkadaşlar;
   Yine ben ve yine karşınızdayım. Bugün -artık buna seri diyebilirim sanırım- Toplu alışveriş serisinin 3. ayağındayım. Bu bölümün konusu "Saç". Bakalım neler varmış.
   İzlemek isterseniz de tık tık.

   Öncelikle daha önce denemek istediğim ama bir türlü almadığım sebepsiz yere bir ürünle başlayayım. Saç Köpüğü... İlk olarak Adese alışverişimde atıverdim sepete. Fix Egoiste markasının alelade alınmış bir saç köpüğü. Fiyatını hatırlamıyorum tam olarak ama 8-10 TL gibi birşey olabilir.
   Bir BİM gezmesi sırasında bir de baktım rafta 3,5'ar TL fiyat yazan bir çift ürün. Akat Gardi markasının saç spreyi ve saç köpüğü.
   Biten saç maskesinin aciliyeti gereği girilen BİM'den alelacele alınan bir maske... a Plus+ diye bir markanın kuru ve yıpranmış saçlar için onarıcı bakım formüllü maskesi. 3,5 TL idi kendisi.
   Eee tabi ihtiyacım da var ya A101'de bir de baktım Pantene ürünleri indirimde. 7-9 TLarası olan fiyatıyla bir Pro-v 2 dakikada etkili onarıcı yağ terapisi maskesini ve 8 TL'ye Keratin Onarıcı ağırlaştırmadan koruyup beslemeyi vaadeden yağını almış bulunmaktayım. Bu  yağı aldım ama bir Gratis indiriminde baktım ki Loreal Elseve'in saç yağı indirimdeydi. Bu kadar anlatılan, övülen bir ürünü fırsatı yakalamışken almamak olmazdı. Ve aldım. 8,95 TL.
   Bir Gratis alışverişimde kampanya gereği 25 TL üzerine çıkınca Loreal Elseve dökülme karşıtı saç kremi 5 TL'ye geliyordu. E saç kremi de her daim kullanılıyor ya alayım bir deneyeyim dedim.
   Saçını bu kadar boyayan birisi indirim dönemlerinde saç boyası almazsa olmazdı hatta bence az bile aldı. 3 adet Kolleston Naturals 7/1 Küllü Kumral renginde boya aldım. 4,5 TL fiyatlarıydı.
   Yine Gratis ve yine indirim... Ve hatta yine Pantene ama bu sefer bir serum. Anında Kırık Saç Uçlarını Onarıcı Saç Bakım Serumu... 6,95 TL. Ve bir serum da BİM'den... Dove'un 7 küçük tüp barındıran Saç Dökülmesine Karşı Yoğun Bakım Serumu... 10-12 TL gibi de bir fiyatı vardı.
   8 haftaya kadar renk koruma vaadi olan Renk Sabitleyici Saç Bakım Kürü. Bu ürün nedir hiç bilemedim ama 3 TL'ye görünce dayanamadım aldım :)
   Gliss sıvı saç kremi aldım. Eee uzun saçlı da olunca sıvı saç kremi olmazsa olmazlardan. Ve ben bu ürünleri A101, BİM gibi marketlerden daha ucuza alıyorum. İndirim olmaksızın fiyatı 6,95 TL. Bende ki kolay kırılan uzun saçlar için olanı.
   Bu yazımızı da burada bitirip kalanını yarın yazayım sizlere.
   Öpüldünüz hepiniz.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder