30 Ocak 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # Nea Soft El ve Vücut Kremi - Süt Özlü, E Vitamini

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bu yazımda da çok uygun fiyatlı bir ürünü incelemek ve sizlere tanıtmak istedim. Ben Bim marketlerinden alıyorum. Fiyatını net hatırlayamamakla birlikte 2,5-3 TL civarı olsa gerek diye düşünüyorum. Nea markalı el ve vücut kremi... Alıp almama konusunda her Bim alışverişimde kararsız kalıyordum. En sonunda "Eee al be kızım n'olcak yani?" diye aklımdan geçer gibi olunca bir de baktım kasada ödeme yapıyorum.

   75 ml'lik ürünün çok tatlı hafif bir süt kokusu var. Koku hassasiyeti olanlar için dahi rahatsız edici olacağını hiç sanmıyorum -he ama özellikle süt kokusu itici geliyordur size, belki bir ihtimal-.

   Kıvamı katı değil tabi ki ama akışkan da diyemeyiz. Yani yoğun bir kıvamı var desem yeridir.
   Emilimi fena olmamakla birlikte aşırı yağlı, yapış yapış bir özelliği de yok.
   Aklınızda bulunsun arkadaşlar. Mucizeler gerçekleştirmeyen bu ürün ellerinizi uzun süreli olmasa da iyi nemlendirir. Bir alın deneyin derim...
  

4 yorum:

  1. Nasıl online teslimat yoluyla satın alabilirsiniz. lütfen bana söyle

    YanıtlaSil
  2. Nea el kremini nasıl alabilirim salatalık özlü fiyatı nedir

    YanıtlaSil
  3. Salatalık özlü olanı nasıl temin edebiliriz.

    YanıtlaSil
  4. Salatalık ozlusunden nasıl alabiliriz adres lutfen

    YanıtlaSil