2 Ocak 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? # NK Smoother Nails Filler / Çukur ve Çizgi Doldurucu Oje

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bugün ilk inceleme yazımla karşınızdayım. Öncelikle kısacık tırnaklarım için kusura bakmayın lütfen. O kadar çok kırıldılar ki son zamanlarda... Eee düzensiz beslenmenin yan etkileri... Ama en kısa zamanda zanım diyetime geri dönüş yapacağım :)
   Herneyse diyelim ve başlayalım yorumlamaya.

   NK markasının bu çukur ve çizgi dolduran ojesi ismininde vaadettiği gibi tırnak yüzeyinin pürüzlülüğünü azaltıyor. Kesinlikle bu fikre katılıyorum. Lakin -biliyorum vaadleri arasında bu yok ama- oje dayanımını kesinlikle hiç arttırmıyor. Tuhaf ama hatta bu ojeyi baz olarak kullanmadığım parmağımda oje daha dayanıklıydı.
   Ben günlerce hatta bir günden fazla kullanmayı sevmiyorum ojeleri. Malum çamaşır, bulaşık, evişleri kısacası illaki deformasyon söz konusu oluyor ama bu yazıyı yazabilmek için 2 gün bekledim.
   Ve işte sonuç bu:
   İşaretli parmağımın altına baz kullanmadım.
   Bir diğer gerçek de bu bazın kullanımıyla oje çıkartması çok daha kolay oluyor.
   Sonuç olarak siz de her gün oje değiştirenlerdenseniz kullanılabilir bir baz ama yok siz bir kaç gün kalsın tırnağımda oje diyorsanız başka bazlar arayışı içine girmenizi tavsiye ederim.
   Heee bu arada fiyatı 3,95 TL gibi birşey hatırlıyorum.
   Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere arkadaşlar. Muck...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder