24 Aralık 2014 Çarşamba

Toplu Alışveriş - Kozmetik 3

   Merhaba Arkadaşlar;
   Devam edelim alışverişimize. Bugün aldığım farları paylaşacağım sizlerle. İzlemek isteyenler buraya gelsinler.

   Colleen markalı iki tane tekli far aldım arkadaşlar. 2 TL olan farlarımın numaraları 5 ve 3 numara.
   Catherine Arley'den de 2 tekli far aldım. Çok tatlı bir pembe ve siyah. Oldukça renk veren fakat oldukça da dökülen farlarım 5 ve 2 numara olup 3 TL idiler.
   1 tane de Rapsodi'nin tekli farını aldım. Fırınlanmış olan farım 4 TL idi.
   Bir gün Rossmann'da şöyle bir dolaşayım dedim ve aaa bi de baktım Rival de Loop farlarında indirim var, 1 TL. Hemen 4 adet kaptım. 3'ü tekli 1'i 2'li far. İkili olan 07-Blossom Flavour. Tekliler ise 02-Spacy Chic, 05-Lilac Dream ve 07-Purple Star. Yine indirim olan bir tekli pişirilmiş bir far: 01-Sugar Love. Bu da 3 TL idi ama bende ki belki de eve gelirken ben yaptım emin değilim ama ikiye ayrılmıştı :( İndirim de olmayan 16-Chocolate rengini de 6 TL'ye aldım. Bir de krem rengi bir far istiyordum hafif ışıltılı. Onu da Essence standında buldum ama maalesef numarası üzerine etiket yapıştığı için sadece rengini söyleyebiliyorum "Vanilla Milkshake" fakat 6 TL'ye almıştım yanılmıyorsam. Essence'in bir diğer tekli farını da Özdilek'de dolaşırken indirim sepetinden almıştım.3 TL'ye aldığım bu farın rengi de 65-Skeye and Sand.
   Gratis ziyaretimin birinde Valentina markasının numarasız ışıltılı beyaz bir farını almıştım. 6,5 TL. Bir indirim de baktım ki indirimdeler. Biri yine numarasız şeker pembe, diğerleri 5 ve 6 numaralı farlar. 2,25 TL'ye geldi bana.
   City Color'ın 4lü küçük farlarında da kampanya yakaladım. Bir alana bir bedava... Ama aynı renklerde. 2 adet aldım dolayısıyla 2 tane de hediye geldi. Maalesef numaraları yok ama biri kahve-turuncu tonlarında diğeri de mavi-yeşil tonlarında. Fiyatları da 2,25 TL.
   Wet n Wild indiriminde çok meşhur 2 tane tekli farını almış bulundum. 3,75 TL'ye gelen farlarımın biri Brulee diğeri de Nutty.
   Ayyy ne çok far almışım. XP markasının 2 tane 2li farından aldım. 4 numaralı paletin renkleri beyaz-krem, 5 numara da açık gri-beyaz. 3-3,5 TL gibi fiyatları vardı.
   Watsons'ın bir indiriminde Maybelline'nin Diamond Glow serisi 01-Purple Drama isimli 4lü far paleti. Bazen şaşırıyorum kendime. mor tonlarındaki makyajı bu kadar az yaparken neden durmadan mor far alıyorum acaba?
   Rossmann'da Rival de Loop markasının bazı ürünlerinde indirim görmüştüm ki 2 adet far paleti alıverdim. İlki Colorful Eyes serisi, 3lü far paletlerinden -ki bu paleti çok beğendim renklerinden dolayı- 01-NY City Vibes isimli palet. Bu palette bir de wet and dry eyeliner da var. Fiyatı 5-6 TL gibi birşeydi galiba. İkincisi de 4 lü bir far paleti. 01-Violett Dreams... Bu da 5 TL civarındaydı yanılmıyorsam.
   Bahsi geçecek ürünleri de denemeyi çok istiyordum ve indirimden 2 tane aldım. Biri Watsons biri de Gratis'ten alındı. Maybelline Color Tattoo... 65-Pink Gold ve 40 Permanent Taupe... Fiyatları da 9,5 TL idi.
   Bu yazının 3. bölümü de burada biter arkadaşlar. Öpüldünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder