24 Şubat 2015 Salı

Biri Alışveriş mi Dedi? #Aliexpress-Ebay Makyaj Fırçaları Bölüm2

   Merhaba Canlar;
   Başlayalım bu alışverişimizin 2. bölümüne. Alışverişimi izlemek içinde bu linki kullanabilirsiniz.

   $2,01'e aldığım bu fırça seti 4 parçadan oluşuyor ve bu dükkandan alınmıştır. Bunlar da bir önceki yazımda siyah-gümüş rengini aldığım setten ama bu rengi çok asil durmamış mı ya? Çok güzeller kalite olarak da. (1)
   Ve dükkanından $1,77'ye alınan iki adet Mac 224 çakması fırçam var. Bunlar da daha büyük karıştırma fırçaları. Kıl dökmesi yok ve oldukça güzeller. (2)
   Ve harddiski kılıfı aldım bir tane. Bunun da fiyatı $3,05 olup bu dükkandan alınmıştır. Çok güzel sağlam bir kılıf. Fermuarlı ve içinin bir tarafı harddisk için lastikli diğer tarafında ise file bir göz var, kablosu için. Çok beğendiğim bir ürün oldu ama geç geldi. Ben iadesini aldıktan sonra geldi yani. Gerçi firmayla görüştüm tabiki tekrar parasını, yanlış algılanmasın. (3)

   Ve son alışveriş yaptığım dükkan da bu linkte ve en büyük çaplısı, en adetlisi de bu galiba. İlk olarak 3 adet sprey şişesi aldım. Bunlar 50 ml'lik. $1,37 fiyatıydı.
   Bu arada bu firma çalışma etiğini çok beğendiğim bir firma oldu. Son tahmini teslim süresine bir gün kala mesaj geldi hala gelmedi mi ürünler diye. gelmediğini söylediğimde para hemen iade edilmişti. Ama bir kaç gün sonra geldi ürünlerim ve ben de hemen ödemeyi tekrar gönderdim.
   Real Tec. allık fırçası çakması olan fırçamı $2,56'ya ve çok kullanmadım elim gitmedi ama kıl dökmesine de rastlamadım. Yumuşacık hem de...
   Fotoğrafı eklenmeyen bir de kaş kalemim var. Gri tonlarında asansörlü... Bunu da oldukça beğendim. Fiyatı da $1,18.
   2sine $1,39 verip iki tave eyeliner fırçası aldım  boynu büküklerden.
   Mac 209 çakması bir eyeliner fırçası daha var. Bu da bana biraz kalın geldi. Fiyatı da $1,31 idi.
   Ve sonra Mac 239 çakması $2,18'e, 222 çakması $1,98'e, 217 çakması $1,98'e ikişer tane alınmıştır.
   Ve bu kadar işte. Öpüldünüz...
  
  

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba size özel sormak istediğim bi soru/rica var, acaba aktif kullandığınız e-mail adresinize nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil