1 Ocak 2015 Perşembe

Pratik Saç Modeli

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bugün de çok kolay bir saç modeli paylaşmak istiyorum sizlerle. İzlemek isterseniz diye de linki ekliyorum.


   Öncelikle güzelce tarıyoruz saçlarımızı ve başlıyoruz krepe işlemine. Artık saçınızı ne taraftan ayırıyorsanız ayırıp iki taraftan da birer tutam ayırıyoruz. arkada kalan kısma krepe atmaya başlıyoruz. Her bir tutama attığım krepeden sonra saç spreyi sıkmayı ihmal etmiyorum. Tüm saçlara bu işlemi uygulamıyorum. Artık nerede ne kadar büyüklükte bir bombe istiyorsanız ona göre krepe işlemine devam edebilirsiniz. Ardından krepe uygulanmış tüm tutamlarımı arkaya doğru atıp üzerinden tarakla hafifçe sadece düzeltme amaçlı geçiyorum.ve bombemi kafamda saçlarımın bittiği bölgeye yakın bir yerden tel tokayla sabitleyebilirsiniz. Ve sprey sıkmayı da unutmuyorum.
   Başlangıçta ayırdığım tutamlardan birinin sadece bir kısmını alıyorum ve kendi etrafından döndürüyorum. Her döndürmede tutamıma bir miktar saç ilave eiyorum ve kıvırma işlemi böyle devam edip gidiyor. Tüm baş çevremi dolanıyorum kıvırarak. Bombenin şeklini bozmamaya özen gösteriyorum tabi bu işlemler esnasında.
   İlave edecek saç kalmadığında -zaten başımı çerçevelemiş oluyorum- tutamı kendi etrafında döndürmeye devam ediyorum. Başlangıç noktasını da bir miktar geçtikten sonra kalan saçlarımı kıvrımların içine gizliyorum ve tel tokayla sabitliyorum. Sık sık sprey uygulamayı aman unutmayalım ve kıvrıma ara ara tel toka tutturalım çünkü model bozulmaya çok müsait. Ama tabi tel tokaları mümkün olduğunca göstermemeye çalışıyorum.
   Başta da dediğim gibi çok kolay bir model. "Az zaman kaldı, saçıma ne yapsam?" dediğiniz anda aklınızda bulunsun dedim ve paylaşmak istedim sizlerle.
   Öpüldünüz canlar, yarın görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder