21 Nisan 2015 Salı

Nasıl Bir Ürün? #Benri - Kare Pamuk

   Selam;
   Bir sosyal medya klasiği olan daha doğrusu sosyal medya makyaj aleminin bir klasiği olan Benri Kare Pamuklardan bahsedelim biraz...
   Piyasada benim denediğim pamuklar arasında en iyi dikiş -diyesim var ama tam olarak dikiş denir mi emin olamadım ama dikiş olarak adlandıralım- kesinlikle bu üründe. Temizleme ürününün üzerine sürüp yüzüne uygulama yaparken altı bir yana üstü bir yana gitmiyor. Bu çok önemli bence. Dağılma gibi bir sorunla ben karşılaşmadım. Ebat olarak herkesin gözdesi biliyorum ama ben disk pamuklara çok alıştığımdan olsa gerek kare olanlara ikinci sınıf muamelesi yapıyorum. Göz için uygun değil de ebatları yüzün geneli için uygun. Dediğim gibi yine de elim hep disklerde. :)
   Birçoğunuzun bildiği gibi bu ürüne Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Eskisi gibi büyük indirimlere tabi olmasa da -ki bahsettiğim %50lerdir-  sık sık "3 Al 2 Öde" tipi indirimlere maruz kalır kendisi. NŞA da fiyatları 6 TL gibi diye hatırlıyorum.
   Ürünü bünyesine çekme açısından da oldukça başarılı olduğunu düşünüyorum ve uygulama esnasında cildinizi tahriş etmeden, zarar vermeden de kullanılabilen bir ürün.
   Ambalajlanmasına gelirsek klasik naylon poşette bir çok muadili gibi ve kapakçığı da ipli. Gerçi ben paketi açınca hemen yerleştirip ambalajını emekli ediyorum. Çok nadir ambalajında açılmış ürün muhafaza ettiğim ama bu tarz kullanımlar içinde ipli olması bir avantaj tabi ki.
   Sözün özü kesinlikle tavsiye edilir. Oldukça kaliteli bir ürün olmakla birlikte çok fazla ürün de emmediğini düşünüyorum. Alın alın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder