6 Nisan 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırmalar 1

   Yine Ebay :)
   Sıkıldınız değil mi? Ama öyle bir hastalıktır ki bu insanı hemen pençelerine alıveriyor ve bırakması da biraz zor oluyor. Azalttım ama mevcut siparişlerim o kadar fazla ki siz uzunca bir süre daha bu işkenceye maruz kalacaksınız maalesef. :D
   Lafı daha ne kadar uzatabilirim girişlerde bilmiyorum ama artık anlatmaya başlayayım diyorum. Ve işte başladım.
   Öncelikle video linkini de vereyim ki tam buraya belki ziyaret etmek istersiniz beni. :)
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma


   İlk ürünüm bir küpe. Buna bayıldım ama. Tabi ki bu fasa fisoları "Neden Çin'den getirtme zahmetine katlanayım ki?" diyebilirsiniz bu normal, ama neden  getirtmeyesiniz ki? Yani çok elzem ihtiyaçlar değil ki bugün hemen gelsin diye bir şartım olsun. Zahmete girme gibi bir sorunda yok. İnternet alışverişleri zaten hepimizi tembelliğe sürüklemedi mi? Neymiş Çin malı adiymiş. Tamam doğru olduğu noktalar muhakkak ki var. Cildiniz tarafından emilen ürünleri kullanmak çok riskliama aldığınız takı tokaların çoğunun menşeei zaten orası değil mi? Şuna da katılıyorum ki denetlenebilir ürünler daha çok. Biraz daha fiyat farkı filan olabilir ama... Bu konuya neden girdiysem :) En son ne demişim... Küpe.. Evet küpe... Bu küpeyi çok beğendim gerçekten paketin içinde bir parça şekil değişikliği yaşamış ama çok tatlı değil mi ya bu tavus kuşları aksesuarları daha doğrusu tüylerinin desenini baz alan tasarımlar. Ben çok beğendim şahsen. Linkinden aldığım ürünün fiyatı da $0,26 idi.
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma


   Bir de toka almışım. Saç gibi bir görünüme sahip olsa da tabi ki gerçek saç değil. Linkini kullanarak aldığım dükkana ulaşabilirsiniz. Fiyatı da $0,21.
   Yine aynı paketten çıkan bir ürün de eklem yüzüklerim. Ya ben bu tarz yüzükleri yani eklem yüzüklerini çok seviyorum ama hiç mi yakışmaz bir insana ya. İnatla alıyorum değişik değişik ve onlar da inatla olmuyor bana. Bu 3lü yüzük setim gümüş renginde ve aslında oldukça güzel görünüyor tabi benim parmağımda olmadığı sürece :) Linki. Fiyat da $0,3.
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma


   Bir de hiç kullanamayacağım belki de bir kolye almışım ama vintage bir görüntüsü var ki bu tarzı çok severim ama... Umarım kendimi ikna edip kullanabilirim. Tabi akıllar da bir soru "Neden aldın?" Cevap "..."  :) Link ve fiyat: $0,36.
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma


   Bir de tokam var. Bu tokanın birkaç rengini aldım ama bu sefer ki siyah. Dağınık topuz yaptığım saçıma fiyonku altta olacak şekilde takmayı ve böyle kullanmayı seviyorum çok. Link ve fiyat: $0,16.
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma
   Bir diğer ürün de aslında tencere altlığı kadar kocaman görünen ama bardak altlığı vazifesiyle mükellef ama her ne olursa olsun çok tatlı bir ürün var sırada. Ben bunu fotoğraflarımda kullanırım diye aldım ve severek de kullanıyorum. Merak edenler linkini kullanabilir. Fiyatı da $0,65 idi.
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma
   Ve yine eklem yüzüğü setim. 4 parçalı ve her birinde "love" kelimesinin bir harfini taşıyan bu yüzükleri pek beğenmedim. Hem benim minik parmaklarıma çok küçük geldi hem de kalitesi çok başarılı değil. Bu linkten ürüne bakabilirsiniz. $0,45 fiyatına edindim.



Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma


   Ve sırada kocaman bir paket var. İlki de bir taç. Çiçek motifli dantelden oluşup inci benzeri boncukların konumlandırıldığı bu taca linkinden ulaşabilirsiniz. Fiyatı ise $0,3 idi.
   Paketin bir diğer ürünü de yine çiçek motifli -ama bu sefer ki motifler daha irice- bir sac bandı. Bu bant da linkinde ve $0,31 fiyatında.


   Ve az önce koca bir fotoğrafını paylaştığım siyah fiyonklu tokamın laciverti var paketten bana melül melül bakan. Linki bu ve $0,30.
   Bir diğer bu pakete mensup tokam da yine siyah ve yine fiyonklu ama saça montajı lastikle değil de metal aksamıyla sağlananlardan. Ne denirki bunlara acaba. Klipsli diyelim mi? Dedim gitti. Linki ve fiyatı: $0,35.
   Çok tatlı tavşan kulaklı, beyaz puantiyeli pembe bir lastik toka var içinde. $0,16 fiyatına sahip olan tokama linkinden ulaşabilirsiniz.
   $0,25 e sahip olduğum ve yine günlük hayatımda kullanabileceğimi sanmadığım ama aksi gibi de verdiğim tekliflerin hepsini kazandığım 3 sarı çiçekli klipsli bir toka var sırada. Bunu da topuzlarda filan nispeten daha iyi kullanırım diye tahmin hatta umut ediyorum. Linki de burada.
   $0,3 e aldığım bir saç aparatı da çıkıyor paketten. Ben bu tarz aparatları kullanmayı çok seviyorum. Bununda linkini buraya iliştiriveriyorum.
   Bu paketimin son ürünü de yine bir saç bandı. Farklı bir tasarıma sahip bu bant pembe floral desenlere sahip. Çok tatlı ya... Link, Fiyat: $0,2.
   Bu alışverişimi de böleyim bence. Çok oldu. Hadi görüşürüz.


  









































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder