24 Nisan 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows

   Yeni bir günden ve yeniden merhabalar...
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows

   Bugün ki konumuz H&M olsun dedim. Smoky Eyeshadow paletlerinden gri tonlarında olanı ele aldım. Bunun yanılmıyorsam bir de nude tonlusu var ama o kadar çok nude tonlu paletim oldu ki bu sefer de bunu alayım dedim.
   Bir önceki makyaj yazımda da -ki merak edenlere işte link- bu paletle oluşturduğum bir makyajdan bahsetmiştim.
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows

   Bu 4 renkten oluşan bir palet. Dediğim gibi gri ağırlıklı olmakla birlikte tüm farlar ışıltılı özelliğe sahip. Bir tane beyaz mevcut içerisinde. Eskinden hunharca kullandığım bu renk şimdilerde pek revaçta değil benim için. Ama yine de göz pınarlarında beyaz kullanmayı seviyorum. Sadece kaş altları için biraz çiğ duruyor ama yeri gelince onu da kullanmıyorum desem yalan olur. Sonrasında bu rengin hemen altında açık tonlu gri var. Gümüş rengi desem mi diyim bence :) Yanında ise bir kaç ton koyusu olan bir gri mevcut. ve son olarak koyuuuu bir gri var.
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows

   Yapı olarak sert değiller. Yumuşak hoş bir dokuları var. Pigmentasyon açısından hiç de fena değiller ama toz toz olma konusu... O konu biraz sıkıntılı. Göz makyajı sonrası muhakkak bir temizleme operasyonu uygulamak gerekiyor. Bu yüzden önce göz sonra ten makyajı tavsiye ediyorum bu farı kullanacağınız zamanlarda. Tabi ki bir bazla uygulandığında rengi daha belirgin hale geliyor. Yukarıdaki resimde de kolumun üst kısmına baz kullandım ve üst kısındaki renklerin hepsi daha canlı.
   Ambalaj konusunda bir sıkıntı ile karşılaşmadım. Çok şık filan da değil ama idare ediyor. Paletin içerisinden çift taraflı bir sünger aplikatör çıkıyor. Her ne kadar ben pek kullanamasam da...
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows
Nasıl Bir Ürün? #H&M Smoky Eyeshadows
   Sözün özü kullanılabilir bir palet. Özellikle uygun fiyatlı bir ürün bakıyorsanız deneyimleyin derim. Ama dökülmelere dikkat...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder