15 Nisan 2015 Çarşamba

Nasıl Bir Ürün? #Benri - Koyu Renk Ojeler İçin Aseton

   Merhabalar;
   Bugün bir süredir deneyimlediğim ve defalarca "biraz daha kullanayım" diye ertelediğim bir üründen bahsetmek istedim sizlere. Eminim bir çok vlogger-blogger-instabloger ve türevleri sosyal mecra aktif kullanıcılarından bu ismi bolca işitmişsinizdir. Kendim için konuşacak olursam ben çok işittim. Herkesin öve öve bitiremediği ve bu sebeple de kullanım ve deneyimleme süremi uzatayım dediğim ürün işte budur, Benri-Koyu Renk Ojeler İçin Aseton...
Nasıl Bir Ürün? #Benri - Koyu Renk Ojeler İçin Aseton
Nasıl Bir Ürün? #Benri - Koyu Renk Ojeler İçin Aseton

   Bu üründen memnun kalmayan tek kişi ben miyim acaba? Belki de bu kadar övgüye beklentilerimi çok yüksek tuttum bilmiyorum ama beğenemedim ki.
    Bir gerçek var ortada evet Benrinin bu asetonu tırnağımdaki koyu renk ojeleri çıkarttı. Çıkarttı çıkartmasına da tüm parmaklarıma bulaştıya ojem...
    Önce markadan ve temin edebileceğiniz yerlerden bahsetsem daha iyi olurdu ama yaşadığım hayalkırıklığını anlatmaya başlamışım hemen. :) Herneyse... Bu marka Gratis'lerden temin edilebilir. Fiyatını tam hatırlayamıyorum ama 6-7 TL miydi?
Nasıl Bir Ürün? #Benri - Koyu Renk Ojeler İçin Aseton
Nasıl Bir Ürün? #Benri - Koyu Renk Ojeler İçin Aseton
   Aslında "Çok kötü" de diyemiyorum ama "En İyi Aseton" da değil benim için.
   Bazı asetonlar var ki insanı delirtiyor sür sür, sil sil çıkartmıyor. Bu kesinlikle öyle değil onu belirteyim. Kolay çıkartıyor ama dediğim gibi maalesef tüm parmaklarıma da bulaşıyor.
   Ya da Benim canım Parmexim mi bu düşüncelere sebep oluyor bilemiyorum ama demem o ki piyasadaki çoğu asetona göre başarılı, alınabilir ama ben Parmexciyim. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder