2 Nisan 2015 Perşembe

Basit Bahar Makyajı

   Merhaba,
   Basitcecik bir makyaj yapayım adını da bahar makyajı koyayım dedim. Bir bakın bakalım olmuş mu?

   Link burada izlemek isteyenler için.
   Ten makyajım hali hazırda yapılmıştı linkinden okuyup, linkinden de izleyebilirsiniz.

   Rival de Loop Young Colorfull Eyes serisi 01-NY City Vibes paleti çoğu zaman olduğu gibi bu videoda da elime gelivermiş. Palette ki krem rengini tüm göz kapağıma, pınarlarıma ve kaş altıma uyguluyorum. Ve ortada ki kahverengiyle katlama bölgemi belirginleştiriyorum.  Ve tabi alt kirpik tiplerime de fırçamda kalanları uyguluyorum.
   Aynı paletten soğuk, koyu rengi ince bir karıştırma fırçasına alıyorum ve katlanma bölgeme daha dar bir alana bu rengi sürüyorum.
   Griselle markasının 63 numaralı 4lü far paletinden mor rengi alıyorum ve alt kirpik diplerimden geçiveriyorum. Ve bir kalem fırçayla dağıtıyorum hafiften.
   Üst kirpik içlerime yine emily 101 numaralı siyah kalemini kullandım. Music Flower gel eyelinerım ile de hafif kuyruklu bir eyeliner uygulaması gerçekleştirdim.
   Kirpik kıvırma operasyonunu atlatınca Pastel Big n Black maskarasını uyguladım kirpiklerime.
   Hot Mama allığımla renk veriyorum yanaklarıma.
   Son olarakda dudaklarımızı renklendirmesek mi? H&M Lip Pen Ten rengini kullanıyorumbu aşamada.
    Ve ta ta ta taaaa...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder