4 Nisan 2015 Cumartesi

Durma Kendin Yap #4 - BB Cream

diy do it yourself kendin yap bb cream/krem


   Merhaba Canlar;
   Blog ve youtube için hazırlamayı en sevdiğim konu sanırım budur. Kendin yap projelerini izlemeyi de okumayı da çok seviyorum. Keza bu işe bir el atmak da bir o kadar mutlu ediyor beni.
   Bugün ki tarifimizde bir blog klasiği olan "BB Cream" yapımını paylaşacağım. Tabi ki hepiniz, hepimiz biliyoruz bunu ama bi de benim kalemimden çıksın istedim.
   Eee hadi başlayalım o zaman.
   Öncelikle boş kabımızı alıyoruz ve aşağıdaki malzeme listesinde miktarları verilen ölçüde nemlendirici ve fondöteni ekliyoruz. Ben kullanmakta sorun yaşadığım Maybelline  Dream Satin fondöteni kullandım. Böylece yapısını seyrelttiğim fondöten heba olmamış oldu :). Nemlendirici için de özellikle cildinize uygun bir tane kullanmaya dikkat edin. Zaten kapatıcı ve pudra içerikli ürünümüzün cildimizde minimum ağırlık yapmamasını ve tabi ki sivilcelenme, iritasyon gibi sıkıntılarla karşılaşmamak istediğimizden bu seçim çok önemli. Ben makyaj öncesi cildimi nemlendirirken sıklıkla kullandığım ve hafif yapılı ayrıca kullanımından çok keyif aldığım Diadermine markalı nemlendiricimi kullandım -Benim ki yağlı ciltler için olanı tabi ki-.
   Kalıcılığını bir nebzede olsa arttırabilmek için tabi ki primer kullanmasam olmazdı. Valentina markalı silikon tabanlı ürünümden ilave ettim içerisine.
   Eee güneşin etkisinden de korkmayalım, bunun içinde önlem almayalım mı? alalım tabi. Hemen güneş kremini de ilave ettim.
   Daha mat ve kapatıcı bir görüntü içinde mısır nişastası ve bitmeye yüz tutan Catherine Arley Silky Touch pudramdan ekleyiverdim karışımıma.
   Ve karıştırın cümlesini.
diy do it yourself kendin yap bb cream/krem


   İşte bu kadar canlar. Güle güle kullanın.
   Hee bu arada belki bu anlatımı görsel olarak da izlemek isteyebilirsiniz. İşte Linki.


diy do it yourself kendin yap bb cream/krem


   Malzemeler;
  • 2 ölçek nemlendirici
  • 2 ölçek fondöten
  • 1/4 ölçek yüz bazı/primer
  • 1/4 ölçek güneş kremi
  • 1/4 ölçek mısır nişastası
  • 1/4 ölçek pudra
  • Boş bir kap/container
   Bu da cildime uyguladığım hali. Umarım problemli cildimin yarattığı kötü görüntüden rahatsız olmazsınız.
diy do it yourself kendin yap bb cream/krem




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder