1 Nisan 2015 Çarşamba

Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun - Ebay Açıkarttırmalar 3

   Canlar;
   Hemen hemen devam edelim de bitirelim artık değil mi?

   Link burada.
    Bir diğer paketimden $1,25 fiyata sahip tırnak süsleme boncuklarından çıkıyor.
   Saçma mı evet saçma olan bir ürün. Aslında ben büyükler için olduğunu düşündüğüm ve bir videomda kullanırım diye gafilce bir fikre yakalandığım kulaklı gözlükleri de korunaklı bir kabın içerisinde $0,36'a edindim.

   Güzel çift hat boncuklu siyah bir sac bandının çıktığı  paket bana $0,57'ye geldi bana.
   Yine şirin bir toka var sırada. $0,21 fiyatlı bu fiyonk tokam satenden yapılmış.
   Bir de fermuar görünümünde maviş bir bilekliğim var. $0,3...
   Güzel bir bb krem fırçası var sırada. Paketlemesi deoldukça hoşuma gitti, kalitesi de... Fiyatı $2,1.
   Siyah beyaz dandik bir de bileklik almışım $0,52'ye.
   Sonunda bitti. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder