12 Nisan 2015 Pazar

Nasıl Bir Ürün? #Kalyon Oje Kurutucu Sprey

   Merhabalar;
   Çok seviyorum. Size bugün bahsedeceğim ürünü çok seviyorum. Aslında oje kurutucu spreyleri çok seviyorum. Kim bulduysa sağolsun varolsun... Ne kadar da kurtarıcı bir ürün grubudur yahu bunlar.
Nasıl Bir Ürün? #Kalyon Oje Kurutucu Sprey
Kalyon Oje Kurutucu Sprey

   Daha önceden bloğumda Akat markalı bir oje kurutucu spreyden bahsetmiştim. Onu da merak edenlere linki bırakıyorum. Ama bu gün ki konuk Kalyon...
   17 ml lik bu ürün benim için bir hayat kurtarıcısı. Tabi ki alternatiflerini denerken bunun pabucu nerelerde kalır bilemem ama şu an bu kategoriden iki deneyimlemişliğimle konuşabiliyorum ki bu ürünü beğendim.
Nasıl Bir Ürün? #Kalyon Oje Kurutucu Sprey
Kalyon Oje Kurutucu Sprey

   İlk kullandığımda dedim ki "Bu ne?" O kadar yağlı yağlıydı ki... Ama baktım emilme süresi güzel, kurutma süresi de güzel. Eee.. Daha ne o zaman. Ve ayrıca tırnak etlerimi de yumuşatıyor.
   Ürünün kullanım talimatlarına göre son kat oje ya da vb uygulamanızdan sonra 1 dk sonra 8-10 cm uzaktan püskürtüyorsunuz ürünü. Ve ben 4-5 dakika sonra bakıyorum, gayet güzel. Tabi ki benim yatsınamaz da bir yeteneğe sahip olduğum aşikar. Muhakkak o 5 dakika da elimi çok saçma bir yere sokar çıkartırken de ojelerimi mahvederim. Bu sebeple de benim tarzım uyumadan hemen önce bu işlemleri uygulayıp yeteneğimin önüne geçmek...
   Her neyse... İlk uygulamamda gerçekten bu yağlı yağlı hatta vıcık vıcık hissiyat rahatsız etmedi beni desem yalan olur. Ama biraz sabredince güzelce emilen ürünün hafif tırnak etlerinde ki kalıntıları uyursam -ki genelde öyle olur- öylece bırakıyorum. Yok eğer gün içinde uyguladıysam da güzelce yediriyorum tırnak etlerime.
   Gelelim fiyatına yanlış hatırlamıyorsam 7 TL gibi idi. Performansına göre oldukça da uygun bir alışveriş oluyor aslına bakarsanız.
   Ayrıca daha önce kullandığım sprey de ojem püskürtme esnasında bozulmuş, kraterler oluşmuştu üzerinde. Ama bu spreyde bozulma sorunuyla hiç karşılaşmadım. Ve bu çok güzel. Baz sür, oje sür, olmadı bir kat daha sonra top coat... E tabi taşkınları temizle... Ve püskürt... Sonra bir bakıyorsunuz o emekler heba olmuş... Çok şükür bu üründe bu sorun yok ama sıkma mesafesini yine de çok kısa tutmayın bence :)
Nasıl Bir Ürün? #Kalyon Oje Kurutucu Sprey
Kalyon Oje Kurutucu Sprey

    Ürün cam şişede ambalajlanmış ve sprey şeklinde. Yok tam olarak doğru ifade edemedim. Sizin de açabileceğiniz sprey aparatına sahip ve bu ilk kez bu üründen aldığımda sıkıntı olmuş yarım ürün almama sebep olmuştu. Gerçi bu ürünün değil çok sevgili deneme meraklılarından. Ben de denemeyi severim ama keşke bütün ürünlere parmak atmasak...
   Üstelik rengi de çok güzel :) Bir de kokusu... Bir kokusu olduğu doğrudur ama benim için hoş bir koku bu rahatsızlık vermeyen çok da ağır olmayan...
   Kısacası çok B-E-Ğ-E-N-D-İ-M.
   Artık yeter ne çok yazdım ya. Bu satırlara kadar sevgili sabırlı arkadaşım, teşekkürler sana.
   Keyifli Günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder