8 Nisan 2015 Çarşamba

Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırmalar 2

   Ben geldim alışverişimin 2. kısmıyla canlar. Nerede kalmıştık?
   Koca bir paketi açıyordum ki yazıyı ikiye bölmeye karar vermiştim. Bakalım neler var içinde.
   Bu arada bu alışverişin videosunu da bu linkte bulabilirsiniz.
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun2 - Ebay Açıkarttırma


   Haydi Bismillah diyelim ve çekelim ilk ürünü. Derken bir önceki yazımda da gördüğünüz ve bahsettiğim sarı topuz tokası olarak niteleyebileceğim tokam var. Fiyatı $0,16 olan ürünümün linki de burada.
    Pembe Gündoğdu çiçekli sac bandımda ikinci ürünüm. Bu bantlarında her çiçek türünün her rengini almış olabilirim, evet. Fiyat $0,11 ve linki.
    Yine bir bant... Bu seferki toz pembe küçük güllü. Ama çok da zarif ya. Aldım valla :). Link ve $0,16.
    Tekrar düşüyorum ama bir önceki yazımda pembesini paylaştığım sac bandının bir de yeşili var elimde. Linki burada ve fiyatı da $0,2.
    $0,2 ye aldığım şeker pembe güllü banttan da almışım. Eee tabi her rengini almak lazım. :) (Link)
    Bir tane daha gündoğdulu bant... Bunun da renkleri sarı ve kırmızı. Fiyat:$0,11, link.
    Çok klasik ve birçok yerde bulunabilecek 2 tane de ortası telli olan saç bantlarından mevcut elimde. Linkleri bu ve bu, Fiyatları da $0,16 ve $0,15.
    $0,16 bedeliyle sahip olduğum ve elimde olmayan tür çiçekli bir pembe bant daha aldım doğrudur. Ama güzel değil mi şimdi yani? Linki de burada.
   3lü sarı çiçekten almıştım ya hani bir de yavruağzı gibi ama koyu olanından bir tane daha almışım. Bunları ne yapacağım orası meçhul :) Fiyatı $0,4 iken linki de budur.
   İkincisini aldığım ürünlere devam... Bir de taç geliyor incili dantel olanından. $0,24 ve link.
   Çok basit bir saç bandı daha atmışım sepetime. Bu havlu dokulu pembe bir bant Tam spor yaparken kullanmalık diye kendimi motive ediyorum :) Fiyatı: $0,16 ve link.
   Saç aparatı var bir de. Bir önceki yazıda adı geçmişti ama tarifi... resmin sağ alt köşesine konumlanmış olan ürünüm $0,35 fiyata sahip. Linki de işte.
   Klipsli fiyonk tokalara bir yenisi daha, ama bu seferki lacivert. Bunları kullanırım ya, evet evet kullanırım. Fiyat $0,36 iken link.
   $0,5 e bir dantelli saç bandı daha almışım. Aman buradan alsam daha ucuzunu mu bulacağım sanki. Aldım işte. Link.
   Yine yine yine demekten sıkıldım ve sıkıldınız ama bu pakette kendini tekrardan ibaret resmen. Açık ve Şeker pembesini aldığım güllü bandın bir de morunu almışım $0,16 ya linkinden. Ama mor olmasa olur muydu?
   Çok istediğim bir üründe geldi nihayetinde. Saçımı daha kabarık göstermesi için bir sünger almıştım. ama bunun adı ne demeyin sakın çünkü bilmiyorum net olarak adını. Bekledim ama kullanımı biraz sıkıntılı bence, fazlaca kabarık oluyor saçımın uyguladığım kısmı. $0,31 e aldığım bu ürün yine de kullanılabilir bence. Sadece kullanımını daha iyi öğrenmem gerek. (link)
   Ve Paketin son ürünü... Bunu bir makyaj videomda kullanırım diye almıştım ki zaten günlük hayatta kullanımı çok zor. Pullu bir bant bu bahsettiğim. Kocamanda bir tüyü mevcut. Bu olmuş değendim. Fiyatı $0,14 idi. (link)
   Upss son ürün o değilmiş. Bir de yine dantel temalı bantım varmış. $0,46 ya aldığım bu bantın linkine işte burada.
    Bitti...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder