18 Nisan 2015 Cumartesi

Durma Kendin Yap #6 Krem Allık

   Herkese Merhaba;
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık

   Bugün de krem allık yapalım dedim. Basit bir tarif. Hemen Şöylece bir geçelim yapım aşamaları üzerinden.
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık

   Malzeme listesini vererek işe başlayalım:

  • Nemlendirici krem
  • Pudra Allık
  • Primer
  • Boş Kab.
   Bu tarifin videosu için tık tık.
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık

   Pek de anlatılacak bir şey yok aslında. Cilt tipinize uygun -ki ben hafif yapılı bir ürün tercih ettim- nemlendiricinizi istediğiniz miktarda boş bir kaba alıyorsunuz. Kalıcılığını arttırmak için ben üzerine bir de primer ekledim. İyi de oldu bence :) Sonra da başladım pudra allığımı kazımaya. Mümkün olduğunca toz hale getirerek azar azar ilave ettim karışıma. Taaa ki istediğim renk ve opaklığı yakalayana dek.
   Ve işte bu kadar canlar.
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık
Durma Kendin Yap #6 Krem Allık


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder