11 Nisan 2015 Cumartesi

Durma Kendin Yap #5 - Bronzer

Durma Kendin Yap #5 - Bronzer
Durma Kendin Yap #5 - Bronzer

   Merhaba Sevgili Arkadaşlar;
   Benim hem izlemekten hem de okumaktan en keyif aldığım konu kesinlikle kendin yap projeleri ve mümkün olduğunca ben de yapmaya çalışıyorum. Hem araştırıp öğreniyorum hem de kendi deneyimime sunuyorum yaptığım ürünleri ve tabi ki son raddede sizlerle paylaşıyorum.
   Bu sefer ki diy projemiz ise bir bronzer... Tarife başlamadan önce söylemeliyim ki açık tenliler için daha uygun yazdığım bu tarif. Cilt tonunuza göre kakao miktarını arttırabilirsiniz ama çok koyu bir renk de vermeyecektir. Hafif bir bronzluk için tarifimize hemen başlayalım. Demeden :) bu linkle videomu da izleyebilirsiniz.
Durma Kendin Yap #5 - Bronzer
Durma Kendin Yap #5 - Bronzer

   1 yemek kaşığı kakaoya 1 yemek kaşığı nişasta ilave ediyorum. 1/2 yemek kaşığı tarçını da serpiştiriyorum üzerine. Ve güzelce karıştırıyorum hepsini. Renkler ayrı ayrı görünmeyene yani yekpare rengimiz oluşana kadar karıştırmaya devam. Talebinize göre içerisine esansiyel yağlar karıştırabilirsiniz ama ben bu seferlik karıştırmadım.
   Karışımı bir kaba aldım, biraz baskı uyguladım üzerinden toz halde kullanmak istediğim için ama keşke toz pudra kaplarımdan olsaydı da dedim yani. Ve tabi ki presleyebilirsiniz alkol kullanarak.
Durma Kendin Yap #5 - Bronzer
Durma Kendin Yap #5 - Bronzer

   İşte bu kadardı benim bronzer hikayem.
   Keyifle kalın...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder