13 Nisan 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun3 - Ebay Açıkarttırmalar 1

   Merhabaaa...
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun3 - Ebay Açıkarttırmalar 1
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun3 - Ebay Açıkarttırmalar 1

   Evet yine bir alışveriş yazısı... Evet linki de ekleyerek hemen anlatayım.
   Bu sefer ürünleri numaralandırıp en alt kısımda toplu olarak linklerini yazacağım.
   1. sırada $1,17 fiyata sahip bir damlalık var. Kendin yap projelerinde kullanırım diye aldım ve o kadar sıkı sıkı paketlenmişti ki şaşırdım açıkçası. Candan yapılan bu ürün tabi ki paketlemesi sayesinde elime hiç kırılmadan ulaştı.
   2. ürünüm yine bir toka. Ne toka alırmışım be arkadaş :) Fiyatı da $0,11.
   Ve 3 numara... Bir kolye... Resim de ne de güzel görünüyordun halbuki... Şekil güzel ama o ortada ki boncukların kalitesizliği... Fiyat $0,27.
   4. sırada yine bir kolye yer alıyor. bu da orta kısmı kalın kenarları ise ince, ikişer adet zincirlerin yer aldığı bir kolye. Fena değil bu bence, kullanılır. Fiyat: $0,24.
   Sırada yani 5 numarada 10 adet küçük hunim var. Aslında 10 adet çok ama parti halide satılan bu ürünü de almazsam olmazdı. Yine kendin yap projelerinde gerekli oluyor cidden. $0,99 fiyata sahip bu ürünler de.
   6 - Yine bir saç bandı :) Ama bu seferkinin çiçekleri çok değişik, çok güzel. Fiyatı da $:0,09.
   7. sırada çok istediğim bir kolye var. Ama başka rengi olsa da olurmuş dedim elime alınca. yine de güzel. ($0,53)
   Sırada hepsinden çok bunu istedim sanırım. 8. sırada çok zarif altın renkli ve gül şekilli bir saç bandı var. Çok çok çok beğendim. Çok zarif bence. ($0,84)
   9 numara... $0,09 a alınmış siyah bir çift küpe. Eskiden çok kullanırdım böyle küpeleri ama bebişten sonra biraz soğudum sanki. Malum kulağınızda sallanan şeyleri oyuncak sanıp çekiştiren biri olunca kucağınızda istemeseniz dahi soğuyorsunuz. Aslında ne de çok severdim...
   10. sırada yine eskiden olsa kulağımdan çıkartmayacağım bir küpe diyeceğim ama küpe de değil ki arkadaş. Kulak aparatı diyelim bence. Kanatlı bir kulak arkası aksesuarı. Çok tatlı... Özellikle toplu saçla çok güzel olacaktır. Fiyat: $0,45.
   Geldik 11 e. Ve yine bir küpe. Bu sefer ki gold ama yine irice :) Fiyat:$0,18.
   $0,7'ye aldığım kırmızı çerçeveli bir güneş gözlüğü. Çok da güzel çok da şirinler ama bir saç aksesuarından da daha öte bir kullanımları yok maalesef benim için. O kadar adetli aldım bunlardan ama gözüme takmaya da cesaret edemiyorum ki. Benim için bunlar bir saç tacı -ki onu da az kullanırım ya çaktırmayın.ve bu 12 idi.
   Gelelim 13'e. $0,5 e alınan 4lü bir kalem var. Bunlar tırnaklarda kullanılıyormuş resimlerinden anladığım kadarıyla. Ama henüz ne araştırdım ne de kullanmayı denedim. Heves işte gelmesini bekliyorum.
   Ve bugünlük burada bitirip yarın devam edelim.
   Mutlu Olun!
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder