14 Nisan 2015 Salı

Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun3 - Ebay Açıkarttırmalar 2

   Merhaba,
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun3 - Ebay Açıkarttırmalar 2
Biri Alışveriş mi Dedi? #Biri Beni Durdursun3 - Ebay Açıkarttırmalar 2

   Hadi hemen devam edelim alışverişimize. Video linkini de bırakayım da... Bir de bir önceki yazı için tık tık.
   14 le başlayalım. Bir saç bandı daha. Bu sefer ki siyah iki sıra boncuktan oluşan yine resimlerde enfes ama eline alınca iç burkan yine de kullanılabilir durumda olan bir bant bu ve fiyatı da $0,56.
   15 - $0,38 fiyata sahip olan yılbaşı ağacı süsleri var sırada. 3lü iki paket çıktı kargo ambalajından. Güzel, olmuş bunlar.
   Gelelim 16 numaraya. Bu tip olarak Real Techniques çakmasına benziyor ama bu tip bir fırçası var mıdır bilemiyorum. $1 a aldığım bu fırçayı pek beğenmedim sanki. Kıllarını biraz daha yumuşak beklerdim. Tabi ki kullanacağım ama bununla pudra uygulama hayallerim suda şu anda.
   17 - Daha önce de bir yazımda karşılaştığınız çok tatlı bir saç bantı. ($0,31)
   18 - $0,43 a aldığım bir camsız gözlük var. Halbu ki o akdar beğenmiştim ki. Çok tatlı görünüyordu ama... Ya camsız gözlük mü olur?
   19. ve 20. sıralarda çok güzel iki adet bantım var. Metal taş karışımı bu bantlar gümüşümsü ve altın renklerinde. Ve yine çok beğendim. Fiyatlar: $0,58 ve $0,62.
    21 olduk nihayet. Yine beğenerek aldığım bu kolye altın renkli bir yapraktan oluşuyor ve fiyatı da $0,7.
    22 - Sıkıldınız da bunu da çok beğenerek aldım. Koacaman tombiş leopar renkli olmasa da desenli ve camlı (Cam kılığında bir mika bu)  bir gözlük bu. Çok da güzel de kalitesi daha önce aldıklarıma göre bir tık geride... Aksesuar işte :) ($0,7)
   23 ve 24 sıralı ürünlerin ikisi de aynı. kulaklı neon yeşil kedi taçlarından. Biri bana biri de çekilişlerde sizlere... ($0,3 ve $0,24)
   Ve son sırada yine bir kedi tacı.Ama bu sefer ki gümüş renkli ve kulaklarında taşlar var. Çok güzel ama maalesef kulaklarının birinin lehimi açılmış. Yapışmadı da ... Fiyat: $0,44.
   Bitti...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder