10 Nisan 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? #Valentina Primer Face Trucco

   Selam Olsun!
   Bugün de uygun fiyatlı baz arayan arkadaşlar için bir ürün ele alalım istedim.
Nasıl Bir Ürün? #Valentina Primer Face Trucco
Valentina Primer Face Trucco

   Tabiki kendisinin adını-sanını başlıktan da gördünüz ama bir kez daha dillendirsek fena olmaz hani. Ürünümüz Valentina markalı bir yüz bazıdır.
   25 ml lik bu ürün edinmiş olduğum ilk yüz bazı ünvanının da sahibidir ayrıca -bunu söylemenin ne gereği vardı bilmiyorum ama... Her neyse. Silikon bazlı bu primera Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Fiyatını da net hatırlamıyorum ama oldukça uygun olduğunu biliyorum hele bir de indirim olursa... 6 TL civarı bir şeydi herhalde. (???)
Nasıl Bir Ürün? #Valentina Primer Face Trucco
Valentina Primer Face Trucco

   Bu bazla beni tanıştıran sevgili blogger ve youtuber Elifcan Gürocak
   Kokusundan başlayalım önce. Yok... Evet hiç rahatsız edici hatta etmeyici kokusu yok.
Nasıl Bir Ürün? #Valentina Primer Face Trucco
Valentina Primer Face Trucco
   Cildime uygulama sonrası kadifemsi bir yapı oluşturuyor cildimde. Sürümü de oldukça kolay ve az bir parçası yeterli geliyor. Ben genellikle t bölgeme ve elimde -ki genelde de elimle uyguluyorum- kalanları da yanaklarıma doğru sürüklüyorum.
   Son zamanlarda çok hafif göz altıma da uyguluyorum. Kapatıcılarımın çizgilere dolmasını azalttı da diyebilirim. Hatta bazen abartıp göz kapaklarımın da üzerinden geçiyorum. Ve işin enterasanı gayet başarılı tüm saydığım bölgelerde.
Nasıl Bir Ürün? #Valentina Primer Face Trucco
Valentina Primer Face Trucco

   Ve sözün özü canlar, oldukça başarılı hele ki fiyatı düşünüldüğünde. Eğer sizlerde kadifemsi ve pürüzü azaltılmış bir cilt istiyorsanız ve tabi ki makyaj dayanımını arttırmak gibi de bir amaca sahipseniz bu oldukça uygun fiyatlı ürünü Gratis'ten geçerken sepetinize atıverin derim.
   Keyifli Günler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder