5 Nisan 2015 Pazar

Nasıl Bir Ürün? #Cettua Silky and Clear Burun Bandı

   Merhabalar;
   Şu bir gerçektir ki hayatım boyunca cildimin yağlılığından ve tabi ki bedenimin yağlılığının vücudumda etki etmesinden ola ki sivilce ve siyah noktalar hep benimle oldu. Ne kadar vefalılar değil mi? Hiç yalnız bırakmadılar sağolsunlar. Ben de kendimi bildim bileli onlarla bir mücadele içindeyimdir ki bu savaşta bir de Cettua Silky and Clear burun bantlarını silah olarak kullanayım dedim. Eee tabi bunu bir de sizinle paylaşayım istedim.
Nasıl Bir Ürün? #Cettua Silky and Clear Burun Bandı - Siyah nokta temizleme Bantları nose strip


   Zatı muhterem siyah noktaları temizlemeyi amaçlayan bir burun bantıdır. İçerisinde Türkçesini tam olarak bilemediğim ama bir kaç yerde "Cadı Fındığı" olarak gördüğüm, "Witch Hazel" bitkisi mevcuttur. Peki bu bitki nedir, ne derde deva olur ki? Geleneksek tıp ve günümüz dermokozmetiğinde sıklıkla kullanılan bu bitkinin en dikkat çeken özelliği doğal bir sıkılaştıcı olması bence. Aslında tam olarak da bu görevini yerine getirse ne de güzel olurdu değil mi? Bu sebepledir ki yaşlanma karşıtı ürünlerin içeriğinde yer olması yüksek olasılıklı bir şifacıdır kendisi.  Bu açıklamaların üzerine keşke diyebilsem ki tam da bu açıklamalardaki gibi gözeneklerim temizlendi ve sıkılaştı. Ama maalesef... Ben de hiç de böyle bir etki yaratmadı.


Nasıl Bir Ürün? #Cettua Silky and Clear Burun Bandı - Siyah nokta temizleme Bantları nose strip


   Önce beğendiğim yerinden başlayayım anlatmaya. Ambalajı ne kadar da tatlı öyle değil mi? Tasarımsal olarak dikkat çekici albenisi olan bir ürün bence.
   Önce beğendiğim yerinden başlayayım anlatmaya. Ambalajı ne kadar da tatlı öyle değil mi? Tasarımsal olarak dikkat çekici albenisi olan bir ürün bence.


   Hipoalerjenik ve dermotolojik olarak test edilmiş olduğunu açıklamalarına ekleyen bu ürün burun bölgesindeki kiri, yağı ve gözenek tıkanıklığına sebep olan atıkları nemlendiren ve aktive eden yapışkan özellikteki bantlar vasıtasıyla giderirmiş. Ama olmamış ki bence. Tabi yapışkan olduğu yadsınamaz. Çünkü uygulamanın ardından hemen ellerimi yıkama ihtiyacı hissediyorum ki o kötü yapış yapış etkisinden parmaklarımı kurtarabileyim.
   İçeriğindeki kömür kirlerin mükemmel şekilde absorbe edilmesi sağlarmış. En azından şunu net olarak ifade edebilirim ki ben de böyle olmadı sonuçlar. Tabiki hiç temizleme olmadı diyemem ama geride o kadar çok kir ve tıkanmış gözenek bıraktı ki aldıkları, temizledikleri maalesef hiç görünmedi gözüme. Tabi bu yorumlarımda daha önceden ve halen kullanmakta olduğum ürünlerinde etkisi vardır, bunu inkar edemem.
   Önce beğendiğim yerinden başlayayım anlatmaya. Ambalajı ne kadar da tatlı öyle değil mi? Tasarımsal olarak dikkat çekici albenisi olan bir ürün bence.


   Devam edelim ürünün vaatlerine. "Nane yağı ve güvercin ağacı -ki witch hazel bu ola ki diye düşünüyorum- , bandı kullanırken serin ve taze bir his verir ve gözenekleri sıkılaştırma özelliğindedir." der ürünün içeriği. Bu itham nispeten doğrudur arkadaşlar. Hafif bir serinlik hissi oluşmadı dersem yalan olur. Ama bu özellik bence temizlemenin yanında ekstra olur yani tek başına ürüne "Güzel" ya da "Başarılı" diyebilmek için yeterli değil.
   Gelelim kullanım şekline. Cildiniz temizlenmiş olmalı öncelikle. Uygulama yapacağınız bölgeyi -ki bu, bu ürün için burnunuz oluyor olağan olarak- hafif nemlendiriyorsunuz. Bence en önemli detay bu. Çünkü az olursa nemlilik yapışması sıkıntı, birazcık fazla kaçırsanız yapışkanlar sadece bandın teninizle birleştiği bölgede değil dört bir yanda etki ediyor. 15-20 dk olarak önerilmesine rağmen havanın sıcaklık derecesine göre değişiklik gösterecek olması sebebiyle "kuruyana kadar" diye tarif edebileceğim bir süre sonra uygulamanızı sonuçlandırabilirsiniz. Bant sertleşecek ve burun şeklinizi alacaktır bu vakitte. Bir köşesinden tutup sıyırabilirsiniz burnunuzdan ve işte son.
   Sözün özü canlar, bu şirin ürünü maalesef ben tavsiye edemiyorum. Belki de bende ki siyah nokta yoğunluğundan diye bir Polyannacılık oynamak isteyecek oldum ama bu işi layıkıyla yapan ya da daha iyi yapan diyelim ürünler varken benim alışveriş sepetime bu ürünün burun için olan versiyonu girecek gibi görünmüyor. Hee ama muadili olmadığından t ve u bantlarını alabilirim. O da belki :)
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder