2 Şubat 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Biraz Oradan, Biraz Buradan...

   Merhaba Arkadaşlar;
   Yeni bir haftaya bir alışveriş iyi gitmez mi sizce de? Hadi biraz neşelenelim :)
   Öncelikli olarak linkimi de ekleyeyim ve hadi başlayalım....

   İlk olarak ıslak mendilleri aradan çıkaralım. A101 Baby Mate... 4 adet alınmış ve tanesine 1 TL ödenmiştir.
   Veee çok istediğim bir alışveriş. H&M... Neden bilmiyorum bir türlü yapamamıştım buradan alışverişimi -Kozmetik alışverişi yani-. Sonunda yaptım ve 1 adet highlighter aldım 9,95 TL'den. Dahası da 3'lü Lip Pen'lerinden aldım. Bunlarından fiyatı 14,95 TL idi.
   Parmakları yanan oğluşuma babacık aktara gidip bir yağ karışımı aldı. Bunun yanında da Kantoron yağından o kadar bahsetmişim ki kırmızı Kantoron yağı da almış canımıniçi. Sanırım ikisi de 6'şar TL.
   Ve Gratis... %9 oranını görünce hemen atladığım bir ürün var sırada. Sanki hiç bulunamazmış gibi... 1,25 TL'ye aldığım bu ürün oksidan losyon. Markası da Schwarzkopf Vital Colors... Eklips markalı küçük iki adet topuz tokası alındı 2,95 TL'ye. NK markalı 2 adet ürün daha... Fiyatları 3,5 'şer TL olan bu ürünlerim tırnak güçlendiricisi ve hızlı kuruyan top-coat.
   Sıra geldi Watsons'a... İki Oje ile başlayalım. Bu ojelerin ikisi de Pastel markalı olup biri 753 diğeri ise 758 numara... Bunların fiyatları da 2,85'er TL idi. Bir indirim zamanı alınan iki ürün. 1 alana 1 bedava... Sensodyne True White diş macunları. İkisi için 18,90 TL ödedim. 1,99 TL'ye bir adet de maske alınmıştır. Break Out Mask-Masque Anti Eruption... İki aşamalı bir çamur maskesi... Ve 1 adet de Gliserin. Bu da 5 TL. Son olarak da Rimmel London markasının meşhur kurtarıcısı... Nail Nurse... Fiyatı ise 5,99 TL.
   Ve önceki toplu alışveriş maratonunda kameranın azizliğine uğrayan ürünlerim vardı ama... Onlar da bir başka yazımıza...
   Görüşürüz canlar...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder