18 Şubat 2015 Çarşamba

Nasıl Bir Ürün? # Flormar Passionate Dots 8'li Far Paleti - PD41

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bugün de Flormar'ı mercek altına aldım. Yani Flormar'ın bir ürününü. 8'li far paletlerinden PD41 numaralı olanı...

   İlk olarak ambalajını bir inceleyelim.

   Kötü, dandik olan plastik ambalajlardan değil kesinlikle. Heee derseniz ki mükemmel yok derim ama hiç de fena olmayan, kalitesiz iki günde kırılan, yamulan ambalajlardan da değil yani. Hem rengi, tasarımı da çok tatlı değil mi?
   Maalesef PD41 dışında bir ismi yok ama Flormar bu konuyu aştı tabi ki artık yeni serilerinde.
   İçerisinden bir adet çift taraflı aplikatör çıkıyor. Hoş ben pek aplikatör kullanmam ama söylemeden de geçmeyeyim dedim.
   Renklerine de gelirsek... Aslında ben turuncuyu görünce aklım çelinmişti ilk gördüğümde bu paleti lakin mavi ve sarı dışında hepsini severek kullandım şimdilik. He onların rengi kötü mü? Değil ama ben makyajlarımda bir yerlere sığdıramadım henüz kendilerini. Beyaz dışında hepsinde ışıltı var. Özellikle turuncu da olmamasını o kadar isterdim ki... Geçiş renginde matlar daha yakışıyor tabi ki... Mor ve gül kurusu rengi ve kemik rengi gibi olan -ki tam adını koyamıyorum- rengi de keza öyle...

   Bir iki rengi dışında bazsız kullanımları çok iyi renk vermiyor maalesef. Ama fotoğraftan da göreceğiniz üzere bir bazla iş görür farlar.
   Yapı olarak kreme dönük yapıları kesinlikle yok da çok sert de değiller. Toz toz oluyorlar ama büyük sorun yaratan cinsten değil.
   Sözün özü hele şu aralar fiyatlarının indirimli olması avantajını da göz önünde bulundurursak alınabilirler, kesinlikle çok uyguna geliyorlar çünkü. Ama kötü olmayan bu ürünler çok güzel de dedirtmiyor insana. Vasatın bir tık üstüne yerleşiyorlar skalamda.
   Görüşürüz canlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder