11 Şubat 2015 Çarşamba

Biri Alışveriş mi Dedi? #Aliexpress Makyaj Fırçaları / Bölüm2

   Merhaba Arkadaşlar;
   Ve alışverişime hemen devam ediyorum.

   Bu yazıma da 24 parçalı bir setle başlıyorum. Aldığım dükkan işte tam burada ve fiyatı da $13,87. Pudra fırçasından allık, kontür, göz fırçalarına çok güzel bir set. Kıl dökmesi pudra fırçası dışında yapmadılar. Pudra fırçası da ilk geldiğinde 1-2 kıl döktü o kadar. Yıkadım kullandım, hiç sorun yok. Yumuşacıklar ayrıca. Hee bir de son yıkamamda kedidili fondöten fırçam dökülmeye başladı. Yapıştırıcı kullandım sorun çözüldü ama tek kara leke bu fırçada. Ayrıca da bu set güzel bir fırça çantasıyla geldi.

   Gelelim yine çok sevdiğim hepsinden daha yumuşak bir sete...Bu set de 11 parçalı... Çok güzeller. Bunlarda hiç sorun yaşamadım. Ne kıl dökmesi ne de başkaları... Hepsini teker teker çok çok çoook beğeniyorum. Bu dükkandan alınan ürünlerim $9,90 fiyatına sahipler.


    Ve makyaj süngerleri... 5'li bir paket... Bu dükkandan ve fiyatı da $5,53. ve 8li üçgen süngerlerim de bu dükkandan ve fiyatları da $1,4.
   İşte bu kadar arkadaşlar. Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder