3 Şubat 2015 Salı

Favorilerim #Ocak.2015

   Merhaba Arkadaşlar;
   Yeni bir aya başladık. Ahhh ah... Şimdi zamanın ne kadar çabuk geçtiğinden dem vurmak istemem ama çok çabuk geçmiyor mu ya? Bugün özellikle bunu dememin sebebi ise... Bugün benim doğum günüm... "Kaç mı oldum?" Çok oldum çok. :)
   Bugün de geçmiş ayımız olan ocağın favori makyaj ürünlerini paylaşıyorum sizlerle. Bakalım neleri beğenmiş, nelerden vazgeçememişim.

   İlk olarak vazgeçemediklerim... Kendimi diğer fondötenlerimi bitirmeye bir türlü ikna edemiyorum, elim hep Loreal True Match'e gidiyor. Rengim Golden Beige. Ve aynı durumu iki üründe daha yaşadım. Biri Rimmel London'ın geç edindiğim ama tüm yüzüme uygulamasam bile mutlaka göz çevremi sabitlediğim Stay Matte pudraların transparent rengi, diğeri ise Wet n Wild E251A-Brulee rengi.
   Devam etmek gerekirse -ki gerekir- bir kendin yap projesi olan makyaj sabitleme spreyi. Bunu hem makyajımı bitirince tüm yüzüme sıktım hem de farlarıma metalik görüntü vermek istediğimde kullandım. Gerçekten çok beğendim bu ürünü.
   Diğer bir favori ürünüm ise H&M'in aydınlatıcısı. Bu ay neredeyse başka bir aydınlatıcı kullanmadım.
   Normalde hafif makyajları seçen ben bu ay nedense gece makyajı moduna geçtim ve Rapsodinin Terracota pişirilmiş göz farlarının 109 numarasıyla Valentina 06 numaralı toz farını birlikte kullandım. 
   Diğer bir farım da gerek günlük makyajımda gerekse gece makyajımda, gerek tek başına sürüp çıktığım gerekse başka farlarla kombinlediğim E252B-Nutty rengi. Bu ay ayrılamadım bu fardan resmen.
   Maskara olarak çok sevdiğim ama ne yalan söyliyeyim her makyajımda kullanmadığım Essence markalı Get Big Lashes'ı seçtim. Kirpiklerimi oldukça uzun gösteriyor. Beğenerek kullandım.
   Ruj olarak geçen ayın Maybelline rujumu hala severek kullanırken bunun yanınaFlormar Passionate Dots serisi PD24 rengini severek hatta bayılarak kullandım.
   Bu ay da bu kadar canlar, görüşürüz...
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder