16 Şubat 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Sevgililer Günü İndiriminden Neler Aldım? #1

   Merhabalar;
   Bir alışveriş maratonunu daha bıraktık geride. Bakalım bu indirimden ben neler atmışım sepete? Bu arada izlemeyi tercih edenler için işte link.

   İlk olarak Real'den aldıklarımla başlamak istiyorum. Çok büyük bir alışveriş değil ama.. Gerçi tüm alışverişim büyüklük açısından soru işaretleriyle dolu olabilir ama neyse, başlayalım gitsin.

   Şimdiye kadar bir gece kremi kullanmışlığım yok nedense ve indirimlerde öyle bakınıyordum. Bir de baktım Diadermine Lift+ serisinde bir kampanya var. Hem 54,5 fiyatı yarı yarıya indirimde hem de gündüz kreminin yanına bir adet de gece kremi sarmışlar. Eee bende Diadermine'nin şuan başka bir serisinin gündüz kreminden çok memnunum... Sonuç? Aldım tabi ki. 27,25 TL'ye bir gece bir de gündüz kremi edinmiş oldum.
   Anlık nemlendirmenin dışına çıkma amacıyla lip balm arayışımda karşıma Neutrogena çıkıverdi. Eee ben de alıverdim. Bu da %50 indirimdeydi ve 4,20 TL ödedim.
   Bir adet de tekli far alıp çıktım Real'den. Essence Metal Glam serisi 06 numarası... Bu da 2,5 TL'ye alındı.

   Sıra geldi çok çok çoook küçük bir alışveriş olan Rossmann'a. Buradan da sadece İki ruj alıp çıktım buradan. Rivel de Loop'da değilde Rival de Loop Young'da indirim vardı. Oysa neler almak istemiştim ama... Herneyse... İlk rujum 10 numaralı Choc Mousse, pembeye bakan bir şeftali... Diğeri de 03-Parisienne. Bu da açık bir pembe. Kokuları şeker gibi. Fiyatları da adeti 3,5 TL'ye geldi indirimle.
   Ve Rossmann bu kadardı.
   Devamına da yarın baksak? XOXO

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder