8 Şubat 2015 Pazar

Biri Mucize mi Dedi? #Hint Yağı

   Merhaba Arkadaşalr;
   Bugün de hint yağına göz atmak istedim. Bende kullanımına başlayacağım yakında ve istedim ki araştırıp öğrendiklerimi sizlerle paylaşayım.

   Öncelikle beni en heyecanlandıran güzelliği kaş ve kirpik bakımında çok etkili olması. Kaç kişiden duydum, kaç kişiden okudum bilmiyorum artık ama bu konuda ki deneyimlerimi de önümüzde ki zamanlarda paylaşıyor olacağım sizlerle. Herneyse... Badem yağıyla birebir karıştırılıp kullanılabileceği gibi tek başına da kullanımda çok büyük faydalar sağlamaktadır. Özellikle kıl köklerini temizleyip kan dolaşımını hızlandırdığı için köklerin ve kılların daha sağlıklı, daha kalın, daha parlak olmasını sağlar ve dökülmeleri azaltır. Keza aynı görevleri saçlar içinde gerçekleştirir. Daha sağlıklı uzayan saçlar için köklerine masaj yaparak uygulanabilir. Saçların kırılması ve kıvrılmasına mani olmak içinde saç uçlarına uygulamak yerinde olacaktır. Aynı zamanda saç derisini nemlendirir.
   Sadece saç derisini değil kuru ciltler için bir nemlendirici görevi de görür.
   Baş ağrısı, sinüzit, karın ağrısı, mide ağrısı, eklem ve romatizma ağrıları, kemik ve kas ağrısı, bel ağrısı, sırt ağrısı, boyun ağrısı vs durumlarda ağrılı bölgeye masaj yaparak uygulanabilir.
   Kötü bir kokuya sahip olan bu yağımız esansiyel yağlarla karıştırılıp kullanılabilir duruma getirilebilir.
   Cilt temizleme konusunda da başarılıdır.
   İnce bağırsaklar üzerinde oluşturduğu etkiyle kabızlığı giderir, önemli bir doğal müshildir.
   Astım, kanser, grip, epilepsi, yara, yanma, tümör, idrar yolu iltihabı ve hatta rahat doğum için bile kullanıldığı bilinmektedir.
   İçinde bulunan toksik madde sebebiyle dahilen kullanımı doktor kontrolünde gerçekleştirilmelidir.
   Hamilelik, emzirme gibi durumlarda kullanımı önerilmez.
   Bu yağdan sanayide de kullanılır. Motor yağlanmasında etkindir. Küspesinden kağıt-karton sektöründe faydalanılırken erken kuruma özelliğinden dolay boya sanayinde de kullanılır. Küflenmeyi önleyen bir madde olduğundan ambalaj sanayinde -özellikle gıda- kullanılır.
   Bu yağın etkisini arttırmak için ısı önemli bir faktördür. Uyguladığınız bölge her neresiyse ılık-sıcak bir havluyla bu bölge örtülebilir.
   Bu yazımızda bu kadardı canlar. Görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder