19 Şubat 2015 Perşembe

Günlük Makyajlarım #2

   Merhaba Arkadaşlar;
   Bir günlük makyajıyla daha karşınızdayım. Bu makyajın nasıl yapıldığını izlemek için bu linke tıklayabilirsiniz. Okumak için de farenizin tekerleğini çevirmeniz kafi.

   Bu makyajımı çok sevdiğim şeftali tonlarından hazırladım. Adından da anlaşıldığı üzere günlük kullanılabilecek, yap çık, oldukça basit bir makyaj.

   Ten makyajımı linkinden izlediğiniz ve linkinden okuduğunuz gibi tamamladıktan sonra tüm göz kapağımı her zaman ki gibi Wet n Wild'ın E251A-Brulee'siyle astarlıyorum.
   Katlanma bölgeme geçiş rengi olarak yine NYC markalı Cheek Glow allıklarından 651 numaralı Riverside Rose isimli rengini geçiş rengi olarak uyguladım. Hemen ardından da yeniden bir allığı alıyorum elime. Bu sefer ki Rapsodi Terra Cotta allıklardan 51 numaralı olanı. Bu parlak,ışıltılı bir ürün ve göz kapağımın üzerine hemen bu pudrayı uyguluyorum.
   Elim ister istemez makyaj sabitleme spreyine gidiyor (Allah senden razı olsun Londrada Bir Türk Kızı). Göz kapağımın özellikle yüksek kısımlarına bu Diy ürünüyle rapsodi allığımı kullanıyorum. Sert köşelerden uzaklaşmak için kenarları şöyle güzelce karıştırıyoruz.
   Sprey uyguladığım fırçama hiç bir ürün ilavesi yapmadan alt kirpik diplerime uygulamayı gerçekleştiriyorum.
   Daimi sevgililerimden Rival de Loop 16-Chocolate rengiyle gözlerime gölgelendirme yapıyorum. Sadece dış köşelere küçük bir v konduruyorum büyükçe bir kalem fırçayla ve karıştırma fırçamla tabi ki yine aynı işlemi uyguluyorum. Karıştır... Sonra koyuluğu istediğim düzeye gelene kadar aynı işlemleri tekrarlıyorum.
   Bu kez parmağımla Wet n Wild Brulee'mi alıp kaş altımı aydınlatıyorum ve göz pınarlarıma da uyguluyorum.
   Emily 101 numaralı göz kalemimle üst kirpik diplerimi dolduruyorum.
   Rival de Loop 10-Naturel dudak kalemimi bir türlü ten rengi göz kalemi almadığımdan alt -göz içlerime diyince saçma oluyor- kirpik diplerime uyguluyorum.
   Kirpiklerimi kıvırıp eyeliner uygulamasına geçiyorum. Music Flower siyah gel eyelinerımı kullanıyorum bu iş için. Küçücük de bir kuyruk oluşturuyorum.
   Maskara tercihimi Golden Rose Maxim Eyes'tan yana kullanıyorum.
   Allık olarak yukarıda bahsi geçen rapsodi allığımı uyguluyorum. Bu sebepledir ki aydınlatıcı ugulamadım bu makyajda. Aydınlatmak istediğim bölgelere yine bu ürünü kullanarak makyajımı sürdürdüm.
   Uygun renkte dudak kalemim olmadığından Rival de Loop 10-Natural kalemi uyguladım ve ruj olarak da Golden Rose Perfect Shine serisi 221 numaralı rengini seçtim.

   Ve ta ta ta taaa... Basit, günlük...
   Sevgiler...

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder