9 Şubat 2015 Pazartesi

Biri Alışveriş mi Dedi? #Aliexpress Makyaj Fırçaları / Bölüm1

   Merhaba Arkadaşlar;
   Yine bir alışveriş... Ve yine ekranın karşısından size sesleniyorum. Bu alışverişim tek seferde yapılmamış olur ilgilenenlere fikir vermesi belki de yok göstermesi açısından faydalı olur ümidiyle kaleme alınmıştır. Taaa yazın yaptığım makyaj fırçası alışverişimi hemen aradan çıkarayım ki yeni gelen fırçalarımı sizlere anlatmak için geç kalmayayım diyorum ve başlıyorum canlar.
   Bu arada izlemek isteyenler için linki buraya bırakıyorum.

   İlk olarak 4'lü bir fırça seti aldım. Küçük seyahat boy diye görmüştüm ama biraz fazla küçük geldi nedense elime geçince. Ama o kadar yumuşak ki kılları... Küçük bir kabuki fırçası var. Pudra uygulanabilir. Ama ben diğer fırçayla yani fotoğrafta ortada bulunan fırçayla pudra uygulamasını daha çok seviyorum. Yumuşacık çünkü... Bir tane yassı, sert kıllı, sentetik bir far fırçası var. Ve son olarak da çok güzel bir karıştırma fırçası var. Hiç birinde kıl dökmesiyle karşılaşmadım. Bu seti şu aliexpressten şu dükkandan aldım. Fiyatı da $5,09.

   Daha sonra bu dükkandan yine aliexpressten -ki tüm alışverişim aliexpressten yapılmış fırçalardan bu arada- birkaç fırça sipariş ettim. Ama sadece nail art seti elime ulaştı. Diğerleri için tabi ki geri ödeme aldım ama...  15 parçalık bir fırça takımı -ki bunun bir tanesi metal noktalardan- ve 5 parça çift taraflı noktalama aparatlarından oluşan güzel bir set. Fiyatı da $3,87.

   Diğer setim de 10 parçadan oluşan ve deli gibi kullandığım harika bir set. Tek bir sorunu olduo da tahta-metal birleşim yerinden sallanan fırçalar oldu(yüz için olanlarda). Ama sorun çıkarmadan tekrar yapıştırdım ve fıstık gibi oldu. Bir tane bile kıl dökmedi ve yapı olarak da çok güzel, tok fırçalar. 5 tane yüz ve 5 tane de aynı şekillere-tiplere sahip göz fırçası mevcut. Bu seti bu dükkandan aldım ve fiyatı da $9,41 idi.
   Tabi ki o günden bu yana fiyatlarında değişme olabilir ama dükkanlar belirli aralıklarla indirime gidiyorlar. Eğer alma gibi bir niyetiniz varsa bu dönemleri takip etmenizi tavsiye ederim.
    Devamını da sonraki yazılarımızda konuşuruz canlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder