10 Şubat 2015 Salı

Sevgililer Günü Makyajı - Gündüz Versiyonu

   Merhaba Arkadaşlar;
   Belki sevgililer günü için alternatifleri topluyorsunuzdur diye düşünerek çorbaya bir tutam tuzu da ben atayım dedim. Bu yazımda gündüz versiyonu için bir alternatif oluşturdum. Umarım beğenirsiniz. "Ya ben izlesem daha iyi olurdu ama..." diyorsanız da hiç endişelenmeyin çünkü videosu da işte tam burada.

   Ten makyajımı yaptım. Eğer bu işlemi nasıl gerçekleştirdiğimi de merak ediyorsanız buradan izleyebilir ve buradan da okuyabilirsiniz.
   Kullandığım ürünler de işte bu fotoğrafta.

   Bu sefer ayrı bir far bazı kullanmadım kapatıcıma bu görevi yükledim. Ve astar olarak da benim için bir klasik olan Wet n Wild E251A-Brulee rengini kullandım.
Katlanma bölgeme geniş olarak bir karıştırma fırçası vasıtasıyla açık bir kahverengi kullandım. Bu rengi dış köşelerden de şöyle bir geçtim. Bu farların hepsi Golden Rose 24lü far paletinden kullanıldı bu arada.
   Aynı paletten pembe rengi alıp fırçama göz kapağıma uyguladım. ve kenarları karıştırma fırçamla yumuşattım.
   Bir tık daha koyu bir kahverengini aldım ve göz altlarına uyguladım. Kahve-gri aası koyu bir renkle gözlerimin dış köşelerine "V" uyguluyorum. Ve sert kenarlardan karıştırma fırçamın yardımıyla kurtuldum.
   Üst kirpik diplerime  kirpiklerim daha dolgun görünsün diye avon kajalstick siyah rengini uyguladım. Çok hafif de alt kirpik diplerimin dış köşelerine...
   Açık renkle göz pınarlarımı aydınlatıyorum. Krem rengiyle de kaş altımı aydınlattım.
   Ve kirpiklerimi kıvırıp Music Flower gel eyelinerımı uyguluyorum hafif bir kuyrukla. Göz içlerime de Any markalı g10 numaralı beyaz rengi kullanıyorum. Ve hemen ardın da Golden Rose Maxim Eyes maskarası...
   Allık olarak da Maybelline Affinitone 79-Flush Plum rengini kullandım.
   Catherine Arley dudak kalemlerinden 11 numaralı rengiyle dudaklarımı çerçeveleyip dolduruyorum. Ruj olarak da Wet n Wild E511B-Nouveau Pink rengini kullanıyorum.
   Son olarak da bir kendin yap projesi olan makyaj sabitleme spreyimi kullanıyorum ve ta ta ta taaa...

   İşte bu kadar canlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder