12 Şubat 2015 Perşembe

Sevgililer Günü Makyajı - Gece Versiyonu

   Merhaba Arkadaşlar;

  Bugün de sevgililer günü için bir gece makyajı hazırladım. Tabi ki bu makyajın kullanılacağı keyfinize, makyaj alışkanlıklarınıza, yaşam alanınıza göre değişecektir. Ben adlandırırken kendimi baz aldım.
   İzlemek isteyenler için de linki bırakıyorum.

   Hadi başlayalım.
   Ten makyajımı bu linkten okuyabilir ve bu linkten de izleyebilirsiniz.
   Göz makyajıma ilk olarak Rival de LoopYoung Colorfull Eyes 01-NY City Vibes paletinden ortadaki hafif parıltılı açık kahverengi rengini katlanma bölgeme uyguluyorum ve hafif de dış köşelere. Aynı palette ki griye bakan koyu kahverengiyi yine katlanma bölgesine daha ince olarak uyguluyorum ve tabi yine dış köşelere de.
   Valentina markalı 06 numaralı toz farı göz kapağıma yayıyorum. Daha sonra da makyaj sabitleme spreyi ile yine aynı farı göz kapaklarıma özellikle daha yüksek noktalarına uyguluyorum. Böylece daha parlak, daha metalik bir görüntü elde ediyorum. Aynı rengi alt göz kapaklarıma da uyguluyorum boylu boyunca ve dış köşelerine de paletimin koyu rengini konduruveriyorum.
   Emily 101 numaralı siyah göz kalemini üst ve alt kirpik diplerime uyguluyorum.
   Kirpik kıvırıcımla kirpiklerimi bir elden geçiriyorum. 
   Alix Avien Terracotta allıklarından numarası ya yazmayan ya da silinen allığını uyguluyorum yanaklarıma.
   Wet n Wild E251A-Brule rengiyle kaş altımı aydınlatıyorum. Göz kapaklarım zaten ışıltılı olduğu için kaş altım mat olsun istedim. Ama göz pınarlarıma Essence 78-Vanilla Milkshake sürmeden de duramadım.
   Music Flower markalı siyah eyelinerımı küçük bir kuyruk oluşturarak uyguladım.
   Maskara olarak da Essence'in Get Big Lashes'ını uyguladım.
   Ruj olarak da Rimmel London Apocalips rujlarından 401-Aurora rengini seçtim.

   Ve ta ta ta taaa. Benden bu kadar canlar. Görüşürüz...
  
  
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder