27 Şubat 2015 Cuma

Nasıl Bir Ürün? #13 - Fuss Wohl Ayak Bakım Kremi

   Merhabalar;
   Bugün de masaya bir ayak bakım kremini yatırmak istedim ve şuan kullanmakta olduğum Fuss Wohl markasını seçtim.

   Bu ürünü Rossmann'lardan temin edebilirsiniz. İndirim durumunu tam hatırlamamakla birlikte 5-6 TL gibi bir ücret karşılığında almış idim. Almaz olaydım diyeceğim ama...
   Ürün 75 ml hacminde ki bir tüpün içerisinde. Emilimi iyi ama nemlendirmesi için aynı sözleri sarf edemeyeceğim maalesef.
   Ben tam bir Lapitak hayranıyım, belki de ondan bu memnuniyetsizliğim bilmiyorum ama hiç memnun kalmadım.
   İlk olarak memnuniyetsizliğimin nedenlerinden birini kapağı açtığımda belirledim. Tamam ferah bir his için bu mentol de biraz fazla olmamış mı ya? Sırf o  kokusundan ötürü ayak kreminden soğudum. Elimi hiç bulaştırmak istemiyorum ve çoğu gün rutinimin bu parçasını atlayıveriyorum.
   Çok iyi yumuşatıyor olsa topuklarımı hadi katlanayım kokusuna derim ama o da yok ki. Belki topuklarında çok sertlik olmayan birisi için kullanılabilir bir üründür ama ben bitmesini dört gözle bekliyorum ve atıp ziyan etmemek için de kendimi zor tutuyorum.
   Sözün özü canlar bu arkadaşınız bahsi geçen üründen hiç ama hiç memnun değil. Tavsiye mi? Almayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder