17 Şubat 2015 Salı

Biri Alışveriş mi Dedi? #Sevgililer Günü İndiriminden Neler Aldım? #2

   Merhaba Canlar;
   Sevgililer günü indirim alışverişimin ikinci bölümüyle yola devam... İzlemek isteyenler buraya.

  
   Watsons'la devam ederim derim ben. Bu indirimde Rimel London standını boşaltmak istiyordum lakin hem indirim oranının %30 da kalması hem de stantların zaten talan edilmiş olması sebebiyle sadece 3 adet fondöten aldım bu stanttan. İlki kırmızı kapaklı Lasting Finish 203-True Beige (12,60), ikincisi uzun zamandır çok istediğim Wake Me Up 201-Classic Beige (17,5TL) ve son olarak da Match Perfection 201-Classic Beige (14,70 TL).
   Ve son olarak da NYC markalı bir coverstick aldım 5,99 TL'ye. Rengim de medium...
   Hadi bir de Gratis'e bakalım.
   Ben Gratis'te Wet n Wild indirimini bekliyordum ama olsun Essence'i görünce indirimde ona da çok sevindim. Gelelim alınanlara...

   Biri iri simli biri de nispeten daha küçük simli olan 2 adet eyeliner aldım. Crystal Eyeliner'larından. Aslında bir makyajımda kullanmak üzere böyle bir eyeliner arayışındaydım. Ama nasıl oldu da ikisini de atmışım sepete farkında değilim ya neyse... İkisi de 4,90 TL olup biri yani küçük simli olanda altın yansımalar mevcut. numarası 06-Rosy Rush. Diğeri yani büyük simli olan gümüş ışıltılı ve 01-Twinkly Starlight da numarası ve adı.
   Essence'den kirpik bazı, şeffaf kaş maskarası, far bazı ve kaş pudrası çok istediğim ürünler arasında lakin hiç karşılaşamadık bunlarla stantta. Ana bir de baktım hem de indirimde kaş seti bana bakıyor. Taaa gözümün içine... Aldım hemen. Fiyatı 5,50 TL olup numarası varsa da göremedim.
   İki adet rujunu aldım. Biri 4,50 TL'ye 60-Cutie Mac Cuteisimli ruju olup diğeri de 4,25 TL'ye alınan 66-Pink Treasure rujudur.
   Bir adet bronzer aldım. Malum benim ki bitmek üzereydi. Sun Club 02-Sunny renkli bronzerım 7,75 TL'ye geldi bana. Hem de kocaman.
   Son iki ürün olarak da aydınlatıcı seçtim. Krem yapıda ki -aslında üzerinde yazan pudradan kreme dönük oldukları- aydınlatıcılarımın fiyatları tanesi 6,25 TL idi ve serileri de So Glow. Biri 10-Look on The Bright Side -ki bu sarı alt tonlu olandır- diğeri de 20-Bright up Your Life isimli pembe alt tonlu aydınlatıcısıydı.
   Hepsi bu kadardı canlar. Öpüldünüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder